Русанова, Л. І.Rusanova, L. I.ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1102-3577Сазанова, Л. С.Sazanova, L. S.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3722-25932020-03-202020-03-202020http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6936Русанова, Л. І. Застосування методу асоціативних символів на заняттях з іноземної мови у немовних навчальних закладах / Русанова Любов Іванівна, Сазанова Лариса Сергіївна // Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти : тези доп. міжвуз. наук.-практ. семінару (м. Харків, 28 січ. 2020 р.) / Нац. акад. Нац. гвардії України. - Харків, 2020. - С. 58-40.Розглянуті питання застосування методів асоціативних символів на заняттях з іноземної мови. Виділені два основні підходи навчання лексики: метод фонетичних асоціацій і метод навідних асоціацій.The use of associative character methods at the lessons of foreign languages are discussed. Two main approaches to teaching vocabulary: the method of phonetic associations and the method of guided associations. It is determined that due to the underdeveloped imaginative thinking, preference is given to a mechanical way of learning words.Розглянуті питання застосування методів асоціативних символів на заняттях з іноземної мови. Виділені два основні підходи навчання лексики: метод фонетичних асоціацій і метод навідних асоціацій.enassociative methodассоциативный методасоціативний методМова. Мовознавство. Літературознавство. Language. Linguistics. History and Criticism of Literature. Язык. Языкознание. ЛитературоведениеНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикациививчення іноземних мовизучение иностранных языковlearning foreign languagesасоційовані словаконтекстна синоніміяконтекстна антоніміяimaginative thinkingcontextual antonymyassociate wordscontextual synonymyобразне мисленняассоциированные словаконтекстная синонимияконтекстная антонимияобразное мышлениеЗастосування методів асоціативних символів на заняттях з іноземної мови у немовному вищому навчальному закладіArticle