Шутко, Д. О.Shutko, D. O.2020-06-222020-06-222020http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9206Шутко, Д. О. Вплив рівня розвитку логічного мислення на професійно важливі властивості курсантів зво зі специфічними умовами навчання / Д. О. Шутко // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 берез. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. - Харків, 2020. - С. 274-277.З'ясовано, що курсанти з більшвисоким рівнем логічного мислення в стресових ситуаціях демонструють впевнену поведінку, обирають обережні, маніпулятивні або агресивні дії. Виявлено, що курсанти з невисоким рівнем логічного мислення в стресових ситуаціях прагнуть соціальної підтримки або намагаються уникнути стресової ситуації. Показано, що рівень розвитку логічного мислення курсантів сприяє формуванню відповідальності в сприятливих для виконання правоохоронних функцій формах: соціальна адаптивність, емоційна стабільність, реалістичність сприйняття навколишнього, розвинутий самоконтроль, прагнення підтримувати встановлені норми.It was found that cadets with a higher level of logical thinking in stressful situations demonstrate confident behavior, choose careful, manipulative or aggressive actions. It was found that the cadets with a low level of logic thinking in stressful situations seek social support or try to avoid a stressful situation. It is shown that the level of development is logical cadets' thinking contributes to the formation of responsibility in a favorable environment performance of law enforcement functions forms: social adaptability, emotional stability, realistic perception of the environment, developed self-control, the desire to maintain established norms.Выяснено, что курсанты с более высоким уровнем логического мышления в стрессовых ситуациях демонстрируют уверенное поведение, выбирают осторожны, манипулятивные или агрессивные действия. Выявлено, что курсанты с невысоким уровнем логического мышления в стрессовых ситуациях стремятся социальной поддержки или пытаются избежать стрессовой ситуации. Показано, что уровень развития логического мышления курсантов способствует формированию ответственности в благоприятных для выполнение правоохранительных функций формах: социальная адаптивность, эмоциональная стабильность, реалистичность восприятия окружающего, развитый самоконтроль, стремление поддерживать установленные нормы.otherНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинакурсантыкурсантиcadetsПсихологія. Рsychology. Психологиялогічне мисленнялогическое мышлениеlogical thinkingстресова ситуаціястрессовая ситуацияstressful situationагресивні діїaggressive actionsагрессивные действиясоціальна підтримкасоциальная поддержкаsocial supportсоціальна адаптивністьсоциальная адаптивностьsocial adaptabilityемоційна стабільністьэмоциональная стабильностьemotional stabilityОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогиказаклади вищої освіти зі специфічними умовами навчанняestablishments of higher education with specific terms of studiesзаведения высшего образования со специфическими условиями обученияВплив рівня розвитку логічного мислення на професійно важливі властивості курсантів зво зі специфічними умовами навчанняArticle