Бугайчук, К. Л.Bugaychuk, K. L.ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010ResearcherID: I-5612-20162016-12-202018-05-182016-12-202018-05-182012http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1471Бугайчук К.Л. Мобільне навчання: сутність та моделі впровадження в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України [Електронний ресурс] / Бугайчук Костянтин Леонідович // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – №1 (2012). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/view/49#.UiMS7zbIYlQСучасні тенденції створення і розширення функціональності портативних електронних пристроїв змушують світову спільноту замислюватися про їх використання з освітньою метою. Останніми роками вчені все частіше говорять про виникнення навчання за допомогою мобільних пристроїв або мобільне навчання. Автором визначена сутність мобільного навчання, його співвідношення з дистанційним й електронним навчанням, а також окреслені його переваги і недоліки. На підставі особливостей мобільних пристроїв сформульовано правила розробки інформаційних ресурсів для мобільного навчання. Запропоновано моделі впровадження мобільного навчання в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України.Current trends to create and expand the functionality of portable electronic devices make the international community to reflect on their use for educational purposes. In recent years, scientists are increasingly talking about the emergence of learning through mobile devices or mobile learning. The author defined the essence of mobile learning, its correlation with distance learning and e-learning, and outlines its advantages and disadvantages. Based on the characteristics of mobile devices, set out rules for the development of information resources for mobile learning. The models of implementation of mobile learning in the educational process of higher educational establishments MIA of Ukraine are offered.Современные тенденции создания и расширения функциональности портативных электронных устройств заставляют мировое сообщество задумываться об их использовании с образовательной целью. Последние годы ученые все чаще говорят о возникновении обучения с помощью мобильных устройств или мобильном обучении. Автором определена сущность мобильного обучения, его соотношение с дистанционным и электронным обучением, а также определены его преимущества и недостатки. На основании особенностей мобильных устройств, сформулированы правила разработки информационных ресурсов для мобильного обучения. Предложены модели внедрения мобильного обучения в учебный процесс высших учебных заведений МВД Украины.otherОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаОргани внутрішніх справ. Internal affairs agencies. Органы внутренних делInternal Affairs Agenciesорганы внутренних делдистанційне навчаннямобільне навчанняdistance learningmobile learningдистанционное обучениемобильное обучениевищі навчальні заклади Міністерства внутрішніх справ Українивысшие учебные заведения Министерства внутренних дел Украиныhigher educational establishments of the Ministry of Internal Affairs of UkraineМобільне навчання: сутність та моделі впровадження в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС УкраїниMobile Learning: Essence And Models Of Introduction In Educational Process Of Higher Educational Establishments Mia Of UkraineМобильное обучение: сущность и модели внедрения в учебный процесс высших учебных заведений МВД УкраиныArticle