Филипська, В. І.Fylypska, V. I.ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-71962019-08-092019-08-092018http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5618Филипська В. І. Британський досвід заохочення педагогів до професійного самовдосконалення / В. І. Филипська // Методичний потенціал, тренди та формати трансформації Європейських освітніх систем : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. (м. Харків, 20-21 лют. 2018 р.) / МОН України, Департамент освіти Харківської міської ради, Irbit National University (Jordan), Беларускі дзяржаўны эканамічны ўніверсітэт (Рэспубліка Беларусь), Universitatea de Stat din Comrat (Republică Moldova), Харк. нац. ун-т внутр. справ, Харк. нац. ун-т будівництва та архітектури. – Харків, 2018. – С. 297-299.Окреслено перспективи використання педагогічно цінного досвіду Великої Британії з питання заохочення педагогів до професійного самовдосконалення в умовах роботи сучасних українських загальноосвітніх ти вищих навчальних закладів. Схарактеризовано діяльність професійних навчальних спільнот Великої Британії як одну з форм заохочення.Prospects for a creative implementation of the British experience in the system of teachers’ encouragement to professional self-improvement at schools and universities in Ukraine have been presented. The activity of professional educational associations of Great Britain as one of forms of encouragement is characterized.Определены перспективы использования педагогически ценного опыта Великой Британии по вопросу поощрения учителей к профессиональному самосовершенствованию в условиях работы современных украинских общеобразовательных и высших учебных заведений. Схарактеризовано деятельность профессиональных учебных сообществ Великой Британии как одну из форм поощрения.otherОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украиназарубіжний досвідзарубежный опытforeign experienceВеликобританіяВеликобританиязаохоченняUnited Kingdomпедагогпрофесійне самовдосконаленняencouragementteacherprofessional self-improvementпоощрениепрофессиональное самосовершенствованиеБританський досвід заохочення педагогів до професійного самовдосконаленняArticle