Филипська, В. І.Fylypska, V. I.ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-71962019-08-092019-08-092018http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5617Филипська, В. І. Заохочення студентів до іншомовної мовленнєвої комунікації / Віта Іванівна Филипська // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. –Харків, 2018. – С. 96-98.Визначено поняття «заохочення», «мотив», «інтерес», «стимул». Подано приклади комунікативно-пізнавальних та навчально-пізнавальних мотивів під час вивчення іноземної мови.The concepts of «encouragement», «motive», «interest», «stimulus» have been determined. The examples of communicative-cognitive and educational-cognitive motives during the study of the foreign language are given.Определены понятия «поощрение», «мотив», «интерес», «стимул». Приведены примеры коммуникативно-познавательных и учебно-познавательных мотивов во время изучения иностранного языка.otherОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинастудентистудентыstudentsзаохоченняіншомовна мовленнєва комунікаціявивчення іноземних мовмотиваціястимулиизучение иностранных языковencouragementforeign language communicationmotivestimulusinterestsпоощренияиноязычная языковая коммуникациямотивацияЗаохочення студентів до іншомовної мовленнєвої комунікаціїArticle