Лаврик, Ю. В.Lavryk, Yu. V.2020-04-072020-04-072009http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7315Лаврик, Ю. В. Теоретико-методологічні підходи до аналізу формування соціальної компетентності у процесі професійної підготовки фахівця / Ю. В. Лаврик // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2009. – Вип. 45. – С. 235-240.Проведено аналіз теоретичних підходів соціологічного вивчення феноменів соціальної компетентності фахівця. На підставі контент-аналізу літературних джерел вперше зроблено спробу здійснити систематизацію теоретико-методологічних підходів до формування соціальної компетентності фахівця у процесі професійної підготовки. Theoretical approaches to sociological studying of phenomena of specialist’s social competence are analyzed. On the basis of literature sources’ content analysis the attempt to realize the systematization of theoretical and methodological approaches to the formation of specialist’s social competence in the process of professional training is made for the first time. Проведен анализ теоретических подходов социологического изучения феноменов социальной компетентности специалиста. На основании контент-анализа литературных источников впервые сделана попытка осуществить систематизацию теоретико-методологических подходов к формированию социальной компетентности специалиста в процессе профессиональной подготовки.otherСоціологія. Соціальна робота. Sociology. Social Work. Социология. Социальная работаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикациисоціальна компетентність фахівцясоциальная компетентность специалистаspecialist’s social competenceтеоретико-методологічні підходитеоретико-методологические подходыtheoretical and methodological approachesсистематизаціясистематизацияsystematizationТеоретико-методологічні підходи до аналізу формування соціальної компетентності у процесі професійної підготовки фахівцяTheoretical and methodological approaches to the analysis of the formation of social competence in the process of specialist trainingТеоретико-методологические подходы к анализу формирования социальной компетентности в процессе профессиональной подготовки специалистаArticle