Саппа, Г.-М. М.Sappa, H.-M. M.Болотова, В. О.Bolotova, V. O.Ляшенко, Н. О.Liashenko, N. O.2019-11-142019-11-142014http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6012Саппа, Г.-М. М. Первинна професійна орієнтація молоді: соціально-технологічний аспект / Г.-М. М. Саппа, В. О. Болотова, Н. О. Ляшенко // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2014. – № 3 (66). – С. 247-256.Розглянуто поняття первинної та вторинної профорієнтації, які відображають процеси допрофесійної і професійної підготовки. Запропоновано методологічні та методичні засади інтегральної соціальної технології первинної професійної орієнтації. Виділено основні принципи соціальної технології профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю. The notions of primary and secondary vocational guidance, which reflect the processes of pre-professional and professional training, are studied in the article. Рассмотрены понятия первичной и вторичной профориентации, которые отображают процессы допрофессиональной и профессиональной подготовки. Предложены методологические и методические основы интегральной социальной технологии первичной профессиональной ориентации. Выделены основные принципы социальной технологии профориентационной работы с учащейся молодёжью.otherСоціологія. Соціальна робота. Sociology. Social Work. Социология. Социальная работаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикациипервинна професійна орієнтаціяпервичная профессиональная ориентацияprimary vocational guidanceвторинна професійна орієнтаціявторичная профессиональная ориентацияsecondary vocational guidanceпрофесійне самовизначенняпрофессиональное самоопределениеprofessional self-determinationПервинна професійна орієнтація молоді: соціально-технологічний аспектPrimary vocational guidance of youth: social and technological aspectПервичная профессиональная ориентация молодежи: социально- технологический аспектArticle