Решетняк, С. Б.2020-04-042020-04-042009http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7236Решетняк, С. Б. Роль студентської самоосвіти в контексті Болонського процесу / С. Б. Решетняк // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2009. - № 3 (46). – С. 255-260.Аргументовано тезу про необхідність подальшого підвищення ролі студентської самоосвіти в контексті освітніх перетворень, визначено сутність самоосвіти, розглянуто форми та рівні самостійної роботи студентів. Автор приділяє увагу аналізу напрямків поліпшення управління студентською самоосвітою у вищому навчальному закладі. Аргументирован тезис о необходимости дальнейшего повышения роли студенческого самообразования в контексте образовательных изменений, рассмотрены формы и уровни самостоятельной работы студентов. Автор уделяет внимание анализу направлений улучшения управления студенческим самообразованием в высшем учебном заведении. Necessity of further increase of student self-education role in the context of educational changes is proved. Forms and levels of students’ unassisted work are researched. The author pays attention to the ways of enhancing a management of selfeducation at a higher educational establishment.otherНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаСоціологія. Соціальна робота. Sociology. Social Work. Социология. Социальная работаОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаБолонський процесБолонский процессBologna Processстудентиstudentsстудентысамоосвітасамообразованиеself-educationвищий навчальний закладinstitution of higher educationвысшее учебное заведениеРоль студентської самоосвіти в контексті Болонського процесуArticle