Кузьмінський, О. О.Kuzminskiy, A. A.2019-11-042019-11-042014http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5968Кузьмінський, О. О. Розвиток правового регулювання відносин щодо використання права на комерційне (фірмове) найменування / О. О. Кузьмінський // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2014. – № 1 (64). – С. 172-181.Проаналізовано тенденції розвитку правового регулювання відносин, які виникають у сфері використання права на комерційне (фірмове) найменування. Зроблено висновок, що комерційне, фірмове найменування індивідуалізує саму юридичну особу, а не її учасника (засновника, акціонера тощо). Це лише зовнішній прояв діяльності юридичної особи. The trends in the development of legal regulation of relations arising from the use the right on commercial (brand) name are analyzed. It is concluded that commercial (brand) name personalizes the only legal entity but not its members (shareholders, etc.). This is only the outward manifestation of the legal entity. Проанализированы тенденции развития правового регулирования отношений, возникающих в сфере использования права на коммерческое (фирменное) наименование. Сделан вывод о том, что коммерческое (фирменное) наименование индивидуализирует само юридическое лицо, а не его участника (учредителя, акционера и т. п.). Это лишь внешнее проявление деятельности юридического лица.otherЦивільне право. Civil Law. Гражданское правоНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаПраво інтелектуальної власності. Intellectual property law. Право интеллектуальной собственностиправо промислової власностіправо промышленной собственностиindustrial property rightsфірмове найменуванняфирменное наименованиеcompany nameкомерційне найменуваннякоммерческое наименованиеcommercial nameправове регулюванняправовое регулированиеlegal regulationРозвиток правового регулювання відносин щодо використання права на комерційне (фірмове) найменуванняDevelopment of legal regulation of relations about use the right on commercial (brand) nameРазвитие правового регулирования отношений по поводу использования права на коммерческое (фирменное) наименованиеArticle