Сергієнко, Т. М.Serhiienko, T. M.Самойлова, Ю. І.Samoilova, Yu. I.ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-03502023-05-022023-05-022021http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/16743Сергієнко, Т. М. Застосування синхронного та асинхронного форматів змішаного навчання іноземної мови у вищих військових навчальних закладах / Тетяна Миколаївна Сергієнко, Юлія Ігорівна Самойлова // Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Сум. філ. – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 138-140.Встановлено, що технологія змішаного навчання з використанням синхронного та асинхронного форматів навчання у сучасних умовах є однією з найбільш затребуваних і ефективних при вивченні іноземної мови у вищих військових навчальних закладах, оскільки воно, з одного боку, дозволяє максимально продуктивно організувати час викладача і окремо взятого курсанта чи групи курсантів, робить процес вивчення мови цікавим і доступним, а з іншого боку – підвищує ефективність мовної підготовки курсантів та слухачів мовних курсів в умовах пандемії.It has been established that the technology of mixed learning using synchronous and asynchronous learning formats in modern conditions is one of the most popular and effective when learning a foreign language in higher military educational institutions, since, on the one hand, it allows you to organize the time of the teacher and the individual cadet as efficiently as possible or groups of cadets, makes the process of language learning interesting and accessible, and on the other hand, it increases the effectiveness of language training of cadets and students of language courses in the conditions of a pandemic.Установлено, что технология смешанного обучения с использованием синхронного и асинхронного форматов обучения в современных условиях является одним из наиболее востребованных и эффективных при изучении иностранного языка в высших военных учебных заведениях, поскольку оно позволяет максимально продуктивно организовать время преподавателя и отдельно взятого курсанта или группы курсантов, делает процесс изучения языка интересным и доступным, а с другой – повышает эффективность языковой подготовки курсантов и слушателей языковых курсов в условиях пандемии.ukОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинавищі військові навчальні закладиhigher military educational institutionsвысшие военные учебные заведенияасинхронний формат навчанняasynchronous learning formatасинхронный формат обучениясинхронний формат навчанняsynchronous learning formatсинхронный формат обучениянавчання іноземної мовиlearning a foreign languageобучение иностранному языкузмішане навчанняblended learningсмешанное обучениеЗастосування синхронного та асинхронного форматів змішаного навчання іноземної мови у вищих військових навчальних закладахArticle