Харченко, С. В.Kharchenko, S. V.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5149-78922022-10-212022-10-212019http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14451Харченко, С. В. Особливості взаємозв’язків здібностей загального та соціального інтелекту у поліцейських на різних етапах фахової підготовки / С. В. Харченко // Теорія і практика сучасної психології. – 2019. – № 1, т. 1. – C. 194-198.З’ясовано особливості взаємозв’язків здібностей академічного та соціального інтелекту в поліцейських на різних етапах фахової підготовки (старшого юнацького віку та у віці ранньої дорослості). Підтверджено дані про тісний зв’язок загального рівня академічного та соціального інтелекту. Визначено залежність від віку випробуваних зв’язків між здібностями академічного та соціального інтелекту. Показаний менш тісний зв’язок здібностей до логічного узагальнення, виділення загальних істотних ознак у різних невербальних реакціях людини та розуміння зміни значення подібних вербальних реакцій людини залежно від контексту ситуації та академічного інтелекту в обстежених у віці ранньої дорослості порівняно з молодшими за віком.The specifics of the relationship between the abilities of academic and social intelligence in police officers at different stages of professional training (older youth and early adulthood) have been clarified. Data on the close connection between the general level of academic and social intelligence have been confirmed. The age dependence of the tested relationships between the abilities of academic and social intelligence was determined. A less close connection of the ability to logical generalization, the selection of common essential features in various non-verbal reactions of a person and the understanding of the change in the meaning of similar verbal reactions of a person depending on the context of the situation and academic intelligence is shown in those examined in early adulthood compared to younger ones.Выяснены особенности взаимосвязей способностей академического и социального интеллекта у полицейских на разных этапах профессиональной подготовки (старшего юношеского возраста и в возрасте ранней взрослости). Подтверждены данные о тесной связи общего уровня академического и социального интеллекта. Выявлена зависимость взаимосвязей способностей академического и социального интеллекта от возраста испытуемых. Показана менее тесная связь способностей к логическому обобщению, выделению общих существенных признаков в разных невербальных реакциях человека и пониманию изменения значения подобных вербальных реакций человека в зависимости от контекста ситуации и академического интеллекта у обследованных в возрасте ранней взрослости по сравнению с более младшими.ukПсихологія. Рsychology. ПсихологияНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинаполіцейськіpolice officersполицейскиефахова підготовкаprofessional trainingпрофессиональная подготовкаакадемічний інтелектacademic intelligenceакадемический интеллектсоціальний інтелектsocial intelligenceсоциальный интеллектЮридична психологія. Legal psychology. Юридическая психологиявищі навчальні заклади зі специфічними умовами навчанняhigher educational institutions with specific study conditionsвысшие учебные заведения со специфическими условиями обученияздібностіabilitiesспособностивікageвозрастОсобливості взаємозв’язків здібностей загального та соціального інтелекту у поліцейських на різних етапах фахової підготовкиThe interactions of the abilities of general and social intelligence among police at different stages of professional trainingОсобенности взаимосвязей способностей общего и социального интеллекта у полицейских на разных этапах профессиональной подготовкиArticle