Шломін, О. Ю.Shlomin, O. Yu.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-63872020-08-052020-08-052020https://doi.org/10.32631/pb.2020.1.24http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9330Шломін, О. Ю. Тренінгові технології як засіб формування професійної ідентичності працівників поліції протягом професіогенезу / Олександр Юрійович Шломін // Право і безпека. - 2020. - № 1 (76). - С. 167-171. - DOI: https://doi.org/10.32631/pb.2020.1.24. Шломін, О. Ю. (2020) «Тренінгові технології як засіб формування професійної ідентичності працівників поліції протягом професіогенезу», Право і безпека, 76(1), с. 167-171. doi: 10.32631/pb.2020.1.24.Розглянуто результати дослідження ефективності впливу тренінгових процедур на динаміку професійної ідентичності курсантів. Виявлено, що тренінг розширює знання курсантів з питань професійної ідентичності поліцейських, сприяє поглибленню їх знань щодо передумов професійного становлення та розвитку, окреслює їх пріоритети у професійній діяльності. Установлено, що після тренінгу є позитивна динаміка зростання рівня як професійної ідентичності курсантів у цілому, так і її окремих компонентів, зокрема зазнали змін проєктно-поведінковий та мотиваційно-ціннісний компоненти професійної ідентичності. One of the modern technologies for training and developing individuals is a variety of trainings, including professionally-oriented ones. Since the training of modern police officers in higher educational institutions with specific learning conditions should focus on professional self-development of personality, formation and development of professional identity and other necessary personal and professional qualities, the aim of the study was to identify the effectiveness of training procedures on the dynamics of professional identity. Modern concepts of professional genesis, psychological theory of activity and the concept of genetic development of personality became the methodological basis of the study. Рассмотрены результаты исследования эффективности влияния тренинговых процедур на динамику профессиональной идентичности курсантов. Выявлено, что тренинг расширяет знания курсантов по вопросам профессиональной идентичности полицейских, способствует углублению их знаний об условиях профессионального становления и развития, определяет их приоритеты в профессиональной деятельности. Установлено, что после тренинга фиксируется положительная динамика как роста уровня профессиональной идентичности курсантов в целом, так и ее отдельных компонентов, в частности изменились проектно-поведенческий и мотивационно-ценностный компоненты профессиональной идентичности.otherПсихологія. Рsychology. ПсихологияЮридична психологія. Legal psychology. Юридическая психологияНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаНаціональна поліція України. National police of Ukraine. Национальная полиция УкраиныNational police of UkraineНациональная полиция Украиныполіціяполицияpoliceтренінгтренингtrainingкурсантикурсантыcadetsпрофесійна ідентичністьпрофессиональная идентичностьprofessional identityпрофесійна діяльністьпрофессиональная деятельностьprofessional activityпрофесіогенезпрофессиогенезprofessional genesisТренінгові технології як засіб формування професійної ідентичності працівників поліції протягом професіогенезуTraining Technologies as Means for Forming the Professional Identity of Police Officers during Professional GenesisТренинговые технологии как средство формирования профессиональной идентичности сотрудников полиции в течении професиогенезаArticle