Ганжа, О. О.Hanzha, O. O.2023-09-262023-09-262018Ганжа, О. О. Реклама як важливий чинник формування концепції правового регулювання службової кар’єри в органах поліції / Ганжа О. О. // Науковий вісник публічного та приватного права. - 2018. - Вип. 2, т. 2, ч. 1. - С. 94-97.https://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/18382У статті, спираючись на аналіз наукових поглядів вчених, розкрито загальнотеоретичні підходи щодо тлумачення поняття «реклама», на основі чого сформовано власне бачення щодо змісту вказаної категорії в контексті формування Концепції правового регулювання службової кар’єри в органах поліції. Узагальнено, що на сьогодні доцільно розробити новий план роботи створення рекламної кампанії, спрямованої на підвищення іміджу професії працівника поліції. Зазначене дозволить залучити нові кадри до роботи в поліції та підвищить рівень конкуренції в даному органі та конкурентоспроможність працівників взагалі.The article, based on the analysis of scientific views of scientists, reveals the general theoretical approaches to the interpretation of the concept of "advertising", which formed a delicious vision of the content of this category in the context of the concept of legal regulation of career in police. It is generalized that today it is expedient to develop a new work plan to create an advertising campaign aimed at improving the image of the profession of police officer. This will attract new staff to the police and increase the level of competition in this body and the competitiveness of employees in general.В статье, опираясь на анализ научных взглядов ученых, раскрыты общетеоретические подходы к толкованию понятия «реклама», на основе чего сформировано собственное видение содержания указанной категории в контексте формирования Концепции правового регулирования служебной карьеры в органах полиции. Обобщено, что на сегодняшний день целесообразно разработать новый план работы по созданию рекламной кампании, направленной на повышение имиджа профессии работника полиции. Это позволит привлечь новые кадры к работе в полиции и повысит уровень конкуренции в данном органе и конкурентоспособность работников в целом.ukоргани поліціїрекламаправове регулюванняслужбова кар’єраpoliceadvertisinglegal regulationcareerорганы полициисоциальная рекламаправовое регулированиеслужебная карьераРеклама як важливий чинник формування концепції правового регулювання службової кар’єри в органах поліціїArticle