Мілорадова, Н. Е.Miloradovа, N. E.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736Доценко, В. В.Dotsenko, V. V.ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-27932017-03-092018-05-182017-03-092018-05-182014http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1777Мілорадова Н. Е. Особливості емоційного інтелекту майбутніх правоохоронців / Н. Е. Мілорадова, В. В. Доценко // Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2014. - Вип. 16. - С. 132-138.Мілорадова Н. Е., Доценко В. В. "Особливості емоційного інтелекту майбутніх правоохоронців." Проблеми екстремальної та кризової психології 16 (2014): 132-138.У статті представлені результати емпіричного дослідження емоційного інтелекту майбутніх правоохоронців. Визначено, що вміння розпізнавати емоції інших та реагувати на них у відповідності із соціально прийнятними моделями поведінки має середній рівень розвитку у курсантів третього і четвертого курсів навчання і потребує розвитку у курсантів першого і другого курсів. Діагностовано, що здібність емоційно реагувати на переживання інших людей має високий рівень розвитку у першокурсників, середній – у другокурсників і низький у курсантів третього і четвертого курсів навчання.The article presents the results of an empirical study of the emotional intelligence of future law enforcers. It is determined that the ability to recognize the emotions of others and respond to them in accordance with socially acceptable patterns of behavior has an average level of development among cadets in the third and fourth years and requires the development of first and second year students. It is diagnosed that the ability to react emotionally to other people's experiences has a high level of development in freshmen, the middle one in sophomores and low among cadets of the third and fourth years.В статье представлены результаты эмпирического исследования эмоционального интеллекта будущих правоохранителей. Определено, что умение распознавать эмоции других и реагировать на них в соответствии с социально приемлемыми моделями поведения имеет средний уровень развития у курсантов третьего и четвертого курсов и требует развития у курсантов первого и второго курсов. Диагностировано, что способность эмоционально реагировать на переживания других людей имеет высокий уровень развития у первокурсников, средний - в второкурсников и низкий у курсантов третьего и четвертого курсов.otherПсихологія. Рsychology. ПсихологияНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаОргани внутрішніх справ. Internal affairs agencies. Органы внутренних делЮридична психологія. Legal psychology. Юридическая психологияInternal Affairs Agenciesорганы внутренних делемоційний інтелектмайбутні правоохоронціэмоциональный интеллектбудущие правоохранителикурсантикурсантыcadetsОсобливості емоційного інтелекту майбутніх правоохоронцівArticle