Саппа, Г.-М. М.Sappa, H.-M. M.2020-02-122020-02-122011http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6587Саппа, Г.-М. М. Процес професійного самовизначення учнівської молоді: модельний аналіз / Г.-М. М. Саппа // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2011. – № 2 (53). Спец. вип.: Незалежній Україні – 20 років. – С. 343-351.Проведено модельний аналіз процесу професійного самовизначення учнівської молоді. Модель професійного самовизначення учнівської молоді включає в себе певні стадії і фактори, які складають структуру процесу, що відтворюється за принципом соціалізації. The model analysis of the process of professional self-determination of the youth studying in schools is conducted. The model of professional self-determination of the youth studying in schools contains certain stages and factors, that make the structure of the process, which is recreated by the principle of socialization. Проведён модельный анализ процесса профессионального самоопределения ученической молодежи. Модель профессионального самоопределения ученической молодежи включает в себя определенные стадии и факторы, которые составляют структуру процесса, который воссоздается по принципу социализации.otherСоціологія. Соціальна робота. Sociology. Social Work. Социология. Социальная работаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикациипрофесійне самовизначенняпрофессиональное самоопределениеprofessional self-determinationучнівська молодьученическая молодёжьstudent youthмодельний аналізмодельный анализmodel analysisПроцес професійного самовизначення учнівської молоді: модельний аналізThe process of professional self-determination of students: a model analysisПроцесс профессионального самоопределения учащейся молодежи: модельный анализArticle