Клімушин, П. С.Спасібов, Д. В.2018-12-242018-12-242017http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4119Клімушин П. С., Спасібов Д. В. Концепція сервісно орієнтованої держави в контексті модернізації публічного управління. Теорія та практика державного управління. Харків : Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2017. № 2 (57). С. 21–28.Удосконалено ключові принципи модернізації відносин між органами публічної влади та громадянами для забезпечення сервісного публічного управління. Запропоновано онтологічний, інформаційно-правовий та ціннісно-нормативний напрями модернізації публічного управління у сфері сервісної діяльності держави. The key principles of upgrading relations between public authorities and citizens for service public management have been improved. Ontological, legal information and value-regulatory areas of modernizing public administration in the field of service activity of the state are proposed.otherелектронне урядуванняелектронна державапублічна послугамодернізація публічного управлінняпринцип клієнтських відносин між громадянами і органами владипринцип конкурентності публічних послугпринцип незалежного оцінювання якості публічних послугпринцип оптимізації технологічного ланцюжка надання публічних послугe-governancee-governmentpublic servicemodernization of public administrationcompetitivenessprinciple of independent assessment of public services qualityprinciple of optimizing public services process chainКонцепція сервісно орієнтованої держави в контексті модернізації публічного управління.Концепция сервисно ориентированного государства в контексте модернизации публичного управления.Concept of Service-Oriented State Under Public Administration ModernizationArticle