Мінакова, С. Б.Minakova, S. B.2021-03-242021-03-242020http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10295Мінакова, С. Б. Психологічні аспекти формування синдрому емоційного вигорання викладача закладу вищої освіти / Мінакова Світлана Борисівна // Актуальні напрями практичної психології і психотерапії : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, студентів та аспірантів (м. Харків, 16 груд. 2020 р.) / МВС України, Харк. нац. ун-т внутр. справ, ф-т № 6, Каф. соціології та психології. - Харків: ХНУВС, 2020. - С. 117-119.Досліджено фактори, які впливають на розвиток синдрому емоційного вигорання у викладачів закладів вищої освіти. Зазначено, що важливим завданням збереження працездатності фахівця є попередження впливу негативних чинників, пов’язаних із професійною діяльністю. The factors influencing the development of emotional burnout syndrome in teachers of higher education institutions have been studied. It is noted that an important task of maintaining the efficiency of the specialist is to prevent the impact of negative factors, related to professional activities. Исследованы факторы, влияющие на развитие синдрома эмоционального выгорания у преподавателей высших учебных заведений. Отмечено, что важной задачей сохранения работоспособности специалиста является предупреждение негативного воздействия, связанного с профессиональной деятельностью.otherПсихологія. Рsychology. ПсихологияНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогикаемоційне вигоранняэмоциональное выгораниеemotional burnoutпрофесійне вигоранняпрофессиональное выгораниеprofessional burnoutвикладачіпреподавателиteachersзаклади вищої освітиучреждения высшего образованияinstitutions of higher educationпсихофізична стійкістьпсихофизическая устойчивостьpsychophysical stabilityПсихологічні аспекти формування синдрому емоційного вигорання викладача закладу вищої освітиArticle