Горелов, Ю. П.Кобзев, І. В.Kobzev, I. V.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7182-5814ResearcherID: I-9046-2016Калякін, С. В.Kalyakin, S. V.ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3946-0189ResearcherID: R-4610-20162020-04-022020-04-022009http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7165До використання засобів адаптивної гіпермедіа в дистанційному навчанні / Ю. П. Горелов, І. В. Кобзев, С. В. Калякін // Право і безпека. - 2009. - № 5 (32). - С. 227-230.Розглянуто принципи побудови і реалізації адаптивних технологій в гіпермедіа-системах дистанційного навчання. Визначено, що метою таких систем є їх персоналізація, налаштування на особливості індивідуальних користувачів. Зроблено висновок, що кожен користувач має свою власну картину та індивідуальні навігаційні можливості для роботи з документами. Рассмотрены принципы построения и реализации адаптивных технологий в гипермедиа-системах дистанционного образования. Определено, что целью этих систем является их персонализация, настройка на индивидуальных пользователей. Сделан вывод о том, что каждый пользователь имеет свою собственную картину и индивидуальные навигационные средства для работы с документами. The principles of construction and realization of the adaptive technologies in distance education hypermedia systems are researched. It is defined that the aim of these systems is their personalization and tuning on the individual users. The conclusion is made that each user has his own image and individual navigational means for the document processing.otherНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаТехніка. Технічні науки (Machinery. Engineering)принципprincipleтехнологіїтехнологииtechnologyгіпермедіаhypermediaгипермедиадистанційне навчаннядистанционное обучениеDistance LearningнавігаціяnavigationнавигацияДо використання засобів адаптивної гіпермедіа в дистанційному навчанніArticle