Кріцак, І. В.Kritsak, I. V.Іван Кріцак2024-05-072024-05-072024Кріцак, І. В. Феноменологія злочинності крізь кримінотеологічну та духовно-ціннісну (культурологічну) парадигму: діалогічна репрезентація / Іван Васильович Кріцак // Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2024. – № 1 (31). – С. 392-401. – DOI: https://doi.org/10.32631/vca.2024.1.33.КРІЦАК, І. (2024). ФЕНОМЕНОЛОГІЯ ЗЛОЧИННОСТІ КРІЗЬ КРИМІНОТЕОЛОГІЧНУ ТА ДУХОВНО-ЦІННІСНУ (КУЛЬТУРОЛОГІЧНУ) ПАРАДИГМУ: ДІАЛОГІЧНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ . Вісник Кримінологічної асоціації України, 31(1), 392–401. https://doi.org/10.32631/vca.2024.1.33https://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/20964Стаття присвячена дослідженню феноменології злочинності крізь кримінотеологічну та духовно-ціннісну (культурологічну) парадигму із застосуванням методу діалогічної репрезентації. Феноменологія злочинності, будучи одним із аспектів загальної феноменології суспільства, одночасно являється вченням про форми прояву злочинності. Метод діалогічної репрезентації, який позначений нами у назві статті, полягає у відтворенні сократівського прийому запитань, у позірному, ідеальному моделюванні діалогу дослідника, через постановку взаємопов’язаних запитань і наданні зв’язних відповідей. Це –свого роду інтелектуальний перформанс, екзистенціальний експеримент. В результаті його застосування сформовано особливе уявлення про природу злочинності і задач у сфері протидії її відтворенню.The article is devoted to the study of the phenomenology of crime through the criminological and spiritual-value (cultural) paradigm using the method of dialogical representation. The phenomenology of crime, being one of the aspects of the general phenomenology of society, is at the same time a study of the forms of manifestation of crime. The method of dialogic representation, which we indicated in the title of the article, consists in reproducing the Socratic method of questioning, in the apparent, ideal modeling of the researcher's dialogue, by asking interrelated questions and providing coherent answers. This is a kind of intellectual performance, an existential experiment. As a result of its application, a special idea of the nature of crime and tasks in the field of combating its reproduction was formed.Статья посвящена исследованию феноменологии преступности через криминотеологическую и духовно-ценностную (культурологическую) парадигму с применением метода диалогической репрезентации.ukУкраїназлочинністьфеноменологіядухкримінотеологіяцінностідіалогічна репрезентаціядіалогпротидія злочинностіcrimephenomenologycriminologyspiritdialogic representationdialoguecombating crimevaluesпреступностьФеноменологія злочинності крізь кримінотеологічну та духовно-ціннісну (культурологічну) парадигму: діалогічна репрезентаціяArticlehttps://doi.org/10.32631/vca.2024.1.33.http://orcid.org/0000-0003-3530-4269