Невядовський, В. О.Neviadovskyi, V. O.Владислав Невядовський2024-11-062020Невядовський, В. О. Удосконалення взаємодії та координації суб’єктів здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні / Владислав Олегович Невядовський // Людина, суспільство, держава: актуальні питання правового регулювання взаємодії: тези доп. учасників. наук.-практ. конф. (м. Київ, 10 груд. 2020 р.) / Наук.-дослід. ін-т публ. політики і соц. наук, Наук.-дослід. ін-т соц. безпеки, політики, права, фінансів та бізнесу. -Київ: НДІ СБППФБ, 2020. - С. 6-7.Невядовський, В. О. (2020). Удосконалення взаємодії та координації суб’єктів здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні. Людина, суспільство, держава: актуальні питання правового регулювання взаємодії: тези доп. учасників. наук.-практ. конф. (Київ, 10 груд. 2020 р.), 6-7. вилучено із https://library.pp-ss.pro/index.php/ndippsn_20201210a/article/view/neviadovskyi.https://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/22966Підкреслено, що на сьогодні означені аспекти організації та функціонування механізму контролю за якістю вищої освіти мають досить поверхневу регламентацію. Наголошено на необхідність визначити концептуальні засади взаємодії та координації суб’єктів контролю за якістю освіти та розробити на їх підставі відповідний порядок, в якому передбачити принципи та завдання взаємодії і координації, форми та напрямки її здійснення, її суб’єктний склад.It is emphasized that today the specified aspects of the organization and functioning of the mechanism for quality control of higher education have rather superficial regulation. The need to determine the conceptual principles of interaction and coordination of subjects of quality control of education and to develop on their basis an appropriate procedure, which would provide for the principles and tasks of interaction and coordination, forms and directions of its implementation, and its subject composition, was emphasized.Подчеркнуто, что на сегодняшний день обозначенные аспекты организации и функционирования механизма контроля качества высшего образования имеют достаточно поверхностную регламентацию. Отмечена необходимость определить концептуальные основы взаимодействия и координации субъектов контроля качества образования и разработать на их основании соответствующий порядок, в котором предусмотреть принципы и задачи взаимодействия и координации, формы и направления его осуществления, его субъектный состав.ukякість вищої освітисуб’єкти контролюконтрольвзаємодіякоординаціяquality of higher educationsubjects of controlcontrolinteractioncoordinationкачество высшего образованиясубъекты контролявзаимодействиекоординацияУдосконалення взаємодії та координації суб’єктів здійснення контролю за якістю вищої освіти в УкраїніThesishttp://orcid.org/0000-0002-3107-1464