Гудзь, Т. І.Gudz, T. I.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-61362022-06-302022-06-302019http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12856Гудзь Т. І. Принцип вільного руху інформації як основний принцип європейської аудіовізуальної політики / Т. І. Гудзь // Протидія кіберзагрозам та торгівлі людьми: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 листоп. 2019 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ ; Координатор проектів ОБСЄ в Україні. – Харків : ХНУВС, 2019. – С. 305-308.Україна визнає міжнародно-правові стандарти у сфері засобів масової інформації, у т. ч. й електронних, як основоположні для демократичного розвитку суспільства і держави. Водночас, реалізація принципу вільного руху інформації в Україні потребує вироблення дієвого механізму гарантування безпеки національного сегменту кібернетичного простору, зокрема щодо діяльності у сфері мас-медіа. Це пов’язано з тим, що певна інформація може бути використана як активний елемент інформаційної війни і, відповідно, стати загрозою виникнення порушень демократичних цінностей, прав та свобод людини, що є неприпустимим.Ukraine recognizes international legal standards in the field of mass media, including electronic media, as fundamental for the democratic development of society and the state. At the same time, the implementation of the principle of free movement of information in Ukraine requires the development of an effective mechanism for ensuring the security of the national segment of the cyberspace, in particular, in terms of activities in the field of mass media. This is due to the fact that certain information can be used as an active element of the information war and, accordingly, become a threat of violations of democratic values, human rights and freedoms, which is unacceptable.Украина признает международно-правовые стандарты в сфере средств массовой информации, в т. ч. и электронных как основополагающие для демократического развития общества и государства. В то же время, реализация принципа свободного движения информации в Украине требует выработки действенного механизма обеспечения безопасности национального сегмента кибернетического пространства, в частности, по деятельности в сфере масс-медиа. Это связано с тем, что определенная информация может быть использована как активный элемент информационной войны и, соответственно, стать угрозой возникновения нарушений демократических ценностей, прав и свобод человека, что недопустимо.ukНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаКонституційне право. Constitutional Law. Конституционное правозасоби масової інформаціїєвропейська аудіовізуальна політиказабезпечення доступу до інформаціїЄвропейський Союзпринцип вільного руху інформаціїправа та свободи людинисредства массовой информацииевропейская аудиовизуальная политикаобеспечение доступа к информацииЕвропейский Союзпринцип свободного движения информацииправа и свободы человекаmass mediaeuropean audiovisual policyproviding access to informationEuropean Unionprinciple of free movement of informationhuman rights and freedomsПринцип вільного руху інформації як основний принцип європейської аудіовізуальної політикиArticle