Введення до маркетингу : навчальний посібник

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Суми: СФ ХНУВС, 2016. – 208 с.

Анотація

Навчальний посібник з курсу «Введення до маркетингу», підготовлено у відповідності до програми варіативної навчальної дисципліни «Введення до маркетингу» юридичних спеціальностей. Він створює можливість для більш ґрунтовного та системного вивчення теоретичних та методологічних основ маркетингу, методів та підходів організації та здійснення маркетингових досліджень, методики процесу сегментації ринку та вибору цільових сегментів, розробки комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політики, зокрема для застосування цих знань і навичок студентами у майбутній діяльності і підвищення її конкурентоспроможності на ринку юридичних послуг. Матеріали представленого навчального посібника можуть бути корисними для студентів вищих навчальних закладів освіти, аспірантів, викладачів, слухачів шкіл бізнесу, керівників фірм та спеціалістів.
Textbook for the course "Introduction to Marketing", prepared in accordance with the program of the variable academic discipline "Introduction to Marketing" of legal specialties. It creates an opportunity for a more thorough and systematic study of the theoretical and methodological foundations of marketing, methods and approaches for organizing and carrying out marketing research, the methodology for the process of market segmentation and the selection of target segments, the development of a set of marketing activities for product, price, communication policies The manual will be useful for students of higher educational institutions, graduate students, teachers, students of business schools, company managers and specialists.
Учебное пособие по курсу «Введение в маркетинг», подготовлено в соответствии с программой вариативной учебной дисциплины «Введение в маркетинг» юридических специальностей. Он создает возможность для более основательного и системного изучения теоретических и методологических основ маркетинга, методов и подходов организации и осуществления маркетинговых исследований, методики процесса сегментации рынка и выбора целевых сегментов, разработки комплекса маркетинговых мероприятий по товарной, ценовой, коммуникационной политики, в частности для применения этих знаний и навыков студентами в будущей деятельности и повышение ее конкурентоспособности на рынке юридических услуг. Материалы представленного учебного пособия могут быть полезными для студентов высших учебных заведений, аспирантов, преподавателей, слушателей школ бизнеса, руководителей фирм и специалистов.

Опис

Лук’янихіна, О. А. Введення до маркетингу: навч. посіб. / О. А. Лук’янихіна; МВС України, Сум. філ. Харків. нац. ун-ту внутр. справ. – Суми: СФ ХНУВС, 2016. –208 с.

Ключові слова

Економічні науки. Економічна безпека. Economics. Economic Security. Экономические науки. Экономическая безопасность, Навчальні видання. Educational edition. Учебные издания, Україна. Ukraine. Украина, маркетинг, маркетингове середовище, маркетингова інформація, маркетингові дослідження, ринок, маркетингова цінова політика, маркетингова політика

Бібліографічний опис

Лук’янихіна О.А. Введення до маркетингу : навч.посіб. / О.А.Лук’янихіна. – Суми: Сумська філія ХНУВС, 2016. –208с.