Наукові публікації (Scientific publications). УДК 37(045)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові публікації (Scientific publications). УДК 37(045) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 622
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховна система юридичного ліцею Національного університету внутрішніх справ(Управління школою. - 2004. - № 1 (49). - С. 20-27, 2004) Білоус, П. О.; Денисенко, А. О.; Bilous, P. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7487-6230В статті розглянуто виховну систему юридичного ліцею Національного університету внутрішніх справ міста Харкова.Документ Підготовка курсових офіцерів до роботи з персоналом відомчих навчальних закладів МВС України(Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. - Київ-Запоріжжя, 2005. – Вип. 35. – С. 385-389, 2005) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732В статті розглядаються кадрові причини виникнення проблем у навчально-виховному процесі відомчих навчальних закладів МВС України та можливі шляхи їх подолання. Запропоновано проводити навчання курсових офіцерів педагогічного менеджменту, на яких покладена організаторська та виховна робота з курсантами.Документ Шляхи формування комунікативної та конфліктної компетентності офіцерів керівної ланки навчальних курсів(Науковий вісник Чернівецького університету : Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – Чернівці: Вид-во ЧНУ, 2007. – Вип. 331. – С. 182-188, 2007) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732В статті розглядається доцільність підготовки офіцерів керівної ланки навчальних курсів до виховної роботи з курсантами у вищих навчальних закладах МВС України з метою формування комунікативної та конфліктної компетентності.Документ Тренінг як технологія виховання курсантів ВНЗ МВС України(Актуальні проблеми роботи з персоналом у правоохоронних органах : матеріали наук.-практ. конф.(м. Харків, 27 листоп. 2008 р.). - Харків : ХНУВС, 2008. - С.206-208, 2008) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У тезах доповіді пропонується за допомогою тренінгових технологій здійснювати виховання курсантів.Документ Психолого-педагогічні аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців(Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2009. – Ч. 3. – С. 62-68, 2009) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185Важливі аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців – це особистісний досвід тих, хто навчається, своєрідна організація та професійна спрямованість процесу навчання.Документ Формування комунікативної компетентності в процесі підготовки курсових офіцерів до виховної роботи методом тренінгу(Вісник Харківської державної академії культури: зб. наук. пр. – Харків : ХДАК, 2009. – Вип. 24. – С. 218-224, 2009) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732Розглядається підготовка офіцерів навчальних курсів до виховної роботи з курсантами у вищих навчальних закладах МВС України, формування їх комунікативної компетентності методом тренінгових технологій.Документ Формування конфліктостійкості майбутніх працівників ОВС (педагогічна концепція)(Вісник Національної академії оборони України. - 2010. - Вип. 5 (18). - С. 17-22, 2010) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В статті аналізуються сучасні підходи до вивчення та формування конфліктологічної стійкості майбутніх правоохоронців у ВНЗ. Визначені конфліктогенні чинники професійного середовища. Розглянуті сучасні педагогічні механізми виховання конфліктостійкості курсантів.Документ Особливості підготовки поліцейських кадрів у США(Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 5(18). - С. 109-113, 2010) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.Стаття присвячена питанням підготовки поліцейських кадрів у США. Визначено основні навчальні заклади та центри підготовки фахівців правоохоронної сфери, розглянуто їх задачі та особливості. Виділено форми організації навчання майбутніх поліцейських, що використовуються у навчальних закладах США. Дана характеристика програм, що запроваджені в практику роботи поліцейських у США з метою профілактики правопорушень дітей та підлітків.Документ Проблемні питання організації навчально-виховного процесу в закладах післядипломної освіти Міністерства внутрішніх справ України(Право і безпека. - 2010. - № 4 (36). - С. 112-115, 2010) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Розглянуто проблемні питання організації і забезпечення навчально-виховного процесу в закладах післядипломної освіти Міністерства внутрішніх справ України. Особливу увагу приділено питанням зацікавленості, мотивації та змістовності навчально-виховного процесу.Документ Удосконалення навичок рукопашного бою правоохоронців МВС України під час навчально –тренувальних занять зі спеціальної фізичної підготовки(Інноваційні технології в галузі фізичного виховання, спорту, рекреації та валеології: Електр. зб. наук. робіт IV міжнар. (Інтернет) наук.-метод. конф. [: Вип. 4] (м. Харків – Кременчук, 13-14 трав. 2010 р.). – Харків: Акад. ВВ МВС України, 2010. – С. 79-82, 2010) Малолепший, С. Б.; Maloliepshyi, S. B.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3225-7244; Демчук, М. А.; Demchuk, M. A.Розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення навчально – тренувального процесу спеціальної фізичної підготовки слухачів та курсантів ХНУВС, членів збірної команди даного ВНЗ з рукопашного бою та боротьби самбо. Збільшено резістантність опору організму курсантів молодших курсів до виконання службово – бойових завдань в екстремальних умовах.Документ Правове виховання дітей та підлітків працівниками органів внутрішніх справ(Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 2(21). - С. 92-95, 2011) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.Стаття присвячена питанням правового виховання дітей та підлітків працівниками органів внутрішніх справ; обґрунтована актуальність та доцільність цієї виховної роботи. Проаналізовано стан правового виховання дітей та підлітків працівниками міліції. Визначено мету, зміст, види і напрямки правового виховання дітей та підлітків щодо попередження скоєння ними правопорушень.Документ Масовий відкритий дистанційний курс: поняття, особливості проведення та перспективи використання в навчальному процесі системи МВС(Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – № 6 (26), 2011) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016Оскільки освітні технології все більш поширюються через соціальні мережі й мобільні пристрої, виникають спроби знайти методики, які ґрунтуються на цих нових технологіях для поліпшення навчального процесу – масові відкриті дистанційні курси є одним із таких форматів. Автором статті проаналізована сутність і структура масових відкритих дистанційних курсів, а також особливості їх проведення. На підставі аналізу публікацій закордонних дослідників і власного досвіду сформульовані принципи побудови і діяльності учасників масових відкритих дистанційних курсів. Також у статті окреслені основні напрями застосування масових відкритих дистанційних курсів у освітній діяльності системи МВС України.Документ Роль соціальних сервісів Web 2.0 у формуванні персонального навчального середовища(Вісник Національної академії державної прикордонної служби України ім. Б.Хмельницького. – 2011. – № 4., 2011) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016У статті автором здійснено визначення сутності терміну «web 2.0» та досліджено його сервіси. Проведено класифікацію сервісів web 2.0 та проаналізовано їх вплив на формування персонального навчального середовища особи (викладача, слухача тощо) з позицій дистанційного навчального процесу та з урахуванням теорії конективізму.Документ Персональне навчальне середовище: перша спроба зрозуміти(Інформаційні технології і засоби навчання.– 2011. – № 5 (25), 2011) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена потребами аналізу сучасних підходів до проведення навчального процесу, у тому числі з використанням можливостей мережі Інтернет. Останнім часом за кордоном особливу увагу дослідників привертає «теорія конективізму», яка пов’язана з розповсюдженням соціальних сервісів (сервісів web 2.0), а також питання щодо сутності персонального навчального середовища – Personal Learning Environment. Автором проаналізований термін web 2.0, досліджений його вплив на виникнення конективізму і формування персонального навчального середовища. На підставі дослідження праць авторів теорії конективізму і їх послідовників, визначений зміст поняття «персональне навчальне середовище» і його складові, а також сформована власна точка зору на сутність цього явища.Документ Модель конфліктологічної культури науково-педагогічних кадрів вищих навчальних закладів(Управління в освіті : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 14–16 квіт. 2011 р.). – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2011. – С. 76–77., 2011) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Гіренко, О. А.; Girenko, O. A.Представлена модель конфліктологічної культури науково-педагогічних кадрів вищих навчальних закладів, зазначені механізми, технології її формування, змістовні компоненти та рівні сформованості.Документ Електронний підручник: поняття, структура, вимоги(Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – № 2 (22)., 2011) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016Актуальність матеріалу, викладеного у статті зумовлена потребами до уніфікації понять «електронний підручник», «електронний навчальний посібник», «електронний посібник» відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 7157:2010. Викладені у статті ключові вимоги до структури електронних видань з юридичних дисциплін дозволяють запропонувати єдиний підхід до їх створення в залежності від виду електронного видання. На підставі проведеного аналізу, автором визначені основні переваги та недоліки електронних підручників. Викладені у статті положення дозволяють визначити перспективні напрями досліджень з цієї теми: програмні засоби створення електронних підручників, методи застосування електронних підручників у навчальному процесі та інші.Документ Методи управління вищими навчальними закладами МВС України: сутність та специфіка(Форум права. – 2011. – № 1. – С. 484–488, 2011) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XРозглядаються методи управління відомчими вищими навчальними закладами МВС України, охарактеризовані їх властивості та значення в реалізації управління; виділено специфічні методи властиві саме управлінню вищими навчальними закладами МВС України. The article is devoted to the description of the methods of management in higher educational establishments of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, their properties and value in management realization are characterized; specific management methods are examined. Рассматриваются методы управления ведомственными высшими учебными заведениями МВД Украины, охарактеризованы их свойства и значения в реализации управления; выделены специфические методы, характерные именно управлению высшими учебными заведениями МВД Украины.Документ Новые образовательные технологии преподавания конфликтологических дисциплин в вузах МВД(Современная педагогика и психология: проблемы и тенденции развития : Материалы Всеросс. заоч. науч.-практ. конф. с междунар. участием (г. Чебоксары, 28 февр. 2011 г.). – Чебоксары: Учеб.-метод. Центр, 2011. – С. 66-69., 2011) Гиренко, С. П.; Girenko, S. P.; Гіренко, С. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В статті аналізуються поняття, зміст, рівні та шляхи формування конфліктологічної підготовки майбутніх правоохоронців у ВНЗ. Визначені дидактичні та методологічні компоненти конфліктологічної освіти курсантів.Документ Перепідготовка як один з видів післядипломної освіти(Європейські перспективи. - 2011. - № 1, ч. 2. - С. 40-47, 2011) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Розглянуті питання проходження перепідготовки працівниками органів внутрішніх справ України. Визначено функції та порядок проходження перепідготовки, зазначені пропозиції щодо удосконалення системи перепідготовки працівників правоохоронних органів.Документ Професійна підготовка працівників ОВС у вищих навчальних закладах МВС України(Форум права. – 2011. – № 4. – С. 704–710, 2011) Стародубцев, А. А.; Starodubtsev, A. A.Проаналізовано історичні особливості становлення та розвитку системи вищої відомчої освіти в Україні, охарактеризовані перспективні, на думку автора, форми відомчої освіти, запропоновано шляхи удосконалення професійної підготовки працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах Міністерства внутрішніх справ України.