Вісник Національного університету внутрішніх справ, 2002, Вип. 19
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник Національного університету внутрішніх справ, 2002, Вип. 19 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблема визначення предмета цивільно-правового регулювання відносин у сфері професійної освіти(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 234-236, 2002) Загородній, С. А.; Zagorodniy, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2668-3121Розглянуті якісно нові освітні соціально-правові стосунки: з новими вимогами, з якісно та кількісно новим суб’єктним складом, новими умовами матеріального, організаційного, методичного й правового забезпечення освітнього процесу. Рассмотрены качественно новые образовательные социально-правовые отношения: с новыми требованиями, с качественно и количественно новым субъектным составом, новыми условиями материального, организационного, методического и правового обеспечения образовательного процесса. Qualitatively new educational socio-legal relations are examined: with new requirements, with a qualitatively and quantitatively new subject composition, new conditions of material, organizational, methodological and legal support of the educational process.Документ Розвиток нормативної бази організаційно-структурної побудови і функціонування органів внутрішніх справ(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 274-278, 2002) Лукаш, С. С.; Lykash, S. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2957-8052Зазначено, що нормативно-правове забезпечення управління в органах та підрозділах внутрішніх справ України не обмежується підтриманням стабільності управлінських структур та відносин. Будь-яка з них протягом часу вимагає відповідних удосконалень, певної перебудови. Отмечено, что нормативно-правовое обеспечение управления в органах и подразделениях внутренних дел Украины не ограничивается поддержанием стабильности управленческих структур и отношений. Любая из них в течение времени требует соответствующих усовершенствований, определенной перестройки. It is noted that the regulatory support of management in the bodies and units of the internal affairs of Ukraine is not limited to maintaining the stability of management structures and relations. Any of them over time requires appropriate improvements, a certain adjustment.Документ Свобода маніфестацій у контексті інших політичних свобод громадянина(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 192-195, 2002) Логвиненко, М. І.; Lohvynenko, M. I.Зазначено, що свобода маніфестацій тісно пов’язана з іншими політичними й особистими правами та свободами громадян, і цей зв’язок у рамках правового статусу громадянина є закономірним і об’єктивним. Отмечено, что свобода манифестаций тесно связана с другими политическими и личными правами и свободами граждан, и эта связь в рамках правового статуса гражданина является закономерной и объективной. It is noted that freedom of manifestation is closely related to other political and personal rights and freedoms of citizens, and this connection, within the framework of the legal status of a citizen, is logical and objective.Документ Управління службово-трудовою адаптацією персоналу органів внутрішніх справ: сучасні проблеми(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 271-274, 2002) Золотько, Д. О.; Zolotko, D. O.Зазначено, що однією із найважливіших складових систем управління персоналом в органах внутрішніх справ є управління службово-трудовою адаптацією персоналу, яке має за мету прискорення процесу адаптації (взаємне пристосування працівника і організації), що ґрунтується на поступовому входженні працівника у нові професійні, соціальні та організаційно-економічні умови праці та забезпечення його успішності. Отмечено, что одной из важнейших составляющих системы управления персоналом в органах внутренних дел является управление служебно-трудовой адаптацией персонала, которое имеет цель ускорения процесса адаптации (взаимное приспособление работника и организации), основывается на постепенном вхождении работника в новые профессиональные, социальные и организационно экономические условия труда и обеспечения его успешности. It is noted that one of the most important components of the personnel management system in the internal affairs bodies is the management of personnel adaptation, which aims to accelerate the adaptation process (mutual adaptation of the employee and the organization), based on the gradual entry of the employee into new professional, social and organizational and economic conditions labor and ensuring its success.Документ Деякі проблемні питання щодо припинення суб’єктивних прав на об’єкти інтелектуальної власності(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 210-215, 2002) Мельник, О. М.; Melnik, O. M.Припинення суб’єктивних особистих немайнових і майнових прав на об’єкти інтелектуальної власності може здійснюватися різноманітними способами. Передусім, право інтелектуальної власності припиняється, коли об’єкт правової охорони фізично гине, припиняє своє фізичне існування. Зазначено, що саме інтелектуальна власність буде визначати стратегію і тактику соціально-економічного розвитку України. Прекращение субъективных личных неимущественных и имущественных прав на объекты интеллектуальной собственности может осуществляться различными способами. Прежде всего, право интеллектуальной собственности прекращается, когда объект правовой охраны физически погибает, прекращает свое физическое существование. Отмечено, что именно интеллектуальная собственность будет определять стратегию и тактику социально-экономического развития Украины. Termination of subjective personal non-property and property rights to intellectual property can be carried out in various ways. First of all, the intellectual property right terminates when the object of legal protection physically dies, ceases its physical existence. It is noted that it is intellectual property that will determine the strategy and tactics of socio-economic development of Ukraine.Документ Нагляд органів прокуратури за законністю притягнення військовослужбовців до дисциплінарної відповідальності(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 46-49, 2002) Любович, А. О.; Liubovych, A. O.Доведено, що крім удосконалювання нормативно-правового регулювання, підвищенню дієвості прокурорського нагляду за законністю застосування заходів дисциплінарного впливу стосовно військовослужбовців значною мірою може сприяти розробка і впровадження в практику наглядової діяльності військової прокуратури науково обґрунтованих і практично відпрацьованих методичних рекомендацій з роботи прокурора в цьому важливому напрямку прокурорсько-наглядової діяльності. Доказано, что кроме совершенствования нормативно-правового регулирования, повышению действенности прокурорского надзора за законностью применения мер дисциплинарного воздействия в отношении военнослужащих в значительной степени может способствовать разработка и внедрение в практику надзорной деятельности военной прокуратуры научно обоснованных и практически отработанных методических рекомендаций по работе прокурора в этом важном направлении прокурорско-надзорной деятельности. It has been proved that in addition to improving the regulatory framework and enhancing the effectiveness of prosecutorial oversight of the legality of applying disciplinary measures against military personnel, the development and implementation of supervised activities of the military prosecutor’s office of scientifically sound and practically worked out methodological recommendations on the work of the prosecutor in this important direction of the prosecutor's supervision the activities.Документ Проблеми законності у працях вітчизняних дореволюційних юристів (друга пол. ХIХ – поч. ХХ ст.)(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 163-166, 2002) Невзоров, І. Л.; Nevzorov, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2021-7886Проведено короткий огляд стану наукової розробки проблематики законності в зазначений період, і вказано, що законність розглядалася як принцип діяльності державних органів і як особливе правове почуття, властиве людині. Проведен краткий обзор состояния научной разработки проблематики законности в указанный период, и указано, что законность рассматривалась как принцип деятельности государственных органов и как особое правовое чувство, свойственное человеку. A brief review of the state of the scientific development of the problems of legality in the specified period is carried out, and it is indicated that legality was considered as a principle of activity of state bodies and as a special legal feeling peculiar to a person.Документ Професійна ідентифікація як чинник професіоналізації правоохоронця(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 287-290, 2002) Лапшина, В. Л.; Lapshina, V. L.Наголошено, що професіоналізм є ціннісною характеристикою, основним індикатором якої є ідентифікація особистості. Розкриваючи сутність поняття «професіонал» через поняття «професійний тип особистості», основна увага зосереджена на способі ідентифікації реального об’єкта з тією ідеальною моделлю, яка може бути отримана шляхом ідеального конструювання. Отмечено , что профессионализм является ценностной характеристикой, основным индикатором которой является идентификация личности. Раскрывая сущность понятия «профессионал» через понятие «профессиональный тип личности», основное внимание сосредоточено на образе идентификации реального объекта с той идеальной моделью, которая может быть получена путем идеального конструирования. It is noted that professionalism is a value characteristic, the main indicator of which is personal identification. Revealing the essence of the concept of “professional” through the concept of “professional personality type”, the main attention is focused on the image of identification of a real object with that ideal model, which can be obtained by ideal construction.Документ Соціально-правова природа державної служби(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 258-264, 2002) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XХарактеристика соціальної природи державної служби обумовлена низкою факторів, розкриваючих генезис і специфіку даного феномена суспільних відносин. З-поміж сукупності факторів відмічено соціальну обумовленість виникнення державної служби, її залежність від політичного устрою суспільства, типу і характеру держави, властивих їй особливостей, а також складу державних службовців. Характеристика социальной природы государственной службы обусловлена рядом факторов, раскрывающих генезис и специфику данного феномена общественных отношений. Среди совокупности факторов отмечено социальную обусловленность возникновения государственной службы, ее зависимость от политического устройства общества, типа и характера государства, присущих ей особенностей, а также состава государственных служащих. The characteristic of the social nature of public service is determined by a number of factors that reveal the genesis and specificity of this phenomenon of social relations. Among the totality of factors, the social conditionality of the emergence of public service, its dependence on the political structure of society, the type and nature of the state, its inherent features, and the composition of public servants are noted.Документ Планування роботи слідчого підрозділу органів внутрішніх справ як одна з форм наукової організації праці(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 115-119, 2002) Каткова, А. Г.; Katkova, A. H.Зазначено, що планування роботи слідчих підрозділів (відділів, відділень, груп) органів внутрішніх справ є однією з необхідних умов їхньої успішної діяльності в боротьбі з злочинністю. Отмечено, что планирование работы следственных подразделений (отделов, отделений, групп) органов внутренних дел является одним из необходимых условий их успешной деятельности в борьбе с преступностью. It is noted that the planning of the work of investigative units (departments, divisions, groups) of the internal affairs bodies is one of the necessary conditions for their successful work in the fight against crime.Документ Дослідження документів при розслідуванні бюджетних злочинів(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 49-54, 2002) Степанюк, Р. Л.; Stepaniuk, R. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8201-4013При розслідуванні злочинів, пов’язаних з порушенням бюджетного законодавства, джерелом доказів є, перш за все, документи, в яких відобразилися дії службової особи. Виїмка документів є однією з основних слідчих дій, направленою на виконання тактичного завдання розслідування – забезпечення збереження документів, що виступають основними джерелами доказів у справах про злочини. При расследовании преступлений, связанных с нарушением бюджетного законодательства, источником доказательств является, прежде всего, документы, в которых отразились действия должностного лица. Выемка документов является одной из основных следственных действий, направленных на выполнение тактической задачи расследования - обеспечение сохранности документов, которые выступают основными источниками доказательств по делам о преступлениях. In the investigation of crimes related to violation of budget legislation, the source of evidence is, first of all, documents that reflected the actions of an official. The extraction of documents is one of the main investigative actions aimed at fulfilling the tactical task of the investigation - ensuring the safety of documents that are the main sources of evidence in cases of crime.Документ Здійснення редакційно-видавничої діяльності в Національному університеті внутрішніх справ у 2001 році (на прикладі річного звіту)(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 216-222, 2002) Тяпкін, А. С.; Tiapkin, A. S.Розглянута редакційно-видавнича діяльність в Національному університеті внутрішніх справ у 2001 році (на прикладі річного звіту). Рассмотрена редакционно-издательская деятельность в Национальном университете внутренних дел в 2001 году (на примере годового отчета). The editorial and publishing activities at the National University of Internal Affairs in 2001 (on the example of the annual report) are considered.Документ Роль малого бізнесу в формуванні економічної системи ринкового типу(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 222-228, 2002) Петрова, К. Я.; Petrova, K. Ya.; Ларіна, Т. Ф.; Larina, T. F.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3149-8430Розширення обсягів малого бізнесу розглядається як найбільш пріоритетна сфера державної економічної політики розвитку підприємництва в умовах ринкової трансформації. Це пов’язано з його високим потенціалом у вирішенні проблем регулювання специфічних зовнішніх ефектів, властивих країнам із перехідною економікою. Расширение объемов малого бизнеса рассматривается как наиболее приоритетная сфера государственной экономической политики развития предпринимательства в условиях рыночной трансформации. Это связано с его высоким потенциалом в решении проблем регулирования специфических внешних эффектов, присущих странам с переходной экономикой. The expansion of small business is considered as the most priority area of the state economic policy for the development of entrepreneurship in a market transformation. This is due to its high potential in solving the problems of regulating specific external effects inherent in countries with economies in transition.Документ Умовно-дострокове звільнення від відбування покарання(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 73-81, 2002) Трубников, В. М.; Trubnikov, V. M.Згідно з чинним кримінальним законодавством України основною формою кримінальної відповідальності є покарання, що являє собою встановлений законом комплекс правових обмежень, у яких виявляються властивості покарання. Останні включають не тільки призначення судом конкретного виду і розміру покарання, а й умови його відбування та звільнення від нього. Согласно действующему уголовному законодательству Украины основной формой уголовной ответственности является наказание, что представляет собой установленный законом комплекс правовых ограничений, в которых проявляются свойства наказания. Последние включают не только назначение судом конкретного вида и размера наказания, но и условия его отбывания и освобождения от него. According to the current criminal legislation of Ukraine, the main form of criminal liability is punishment, which is a set of legal restrictions established by law in which the properties of punishment are manifested. The latter include not only the appointment by the court of a specific type and amount of punishment, but also the conditions for his serving and release from it.Документ Нормативно-правове забезпечення профілактики наркотизму в Україні: міжнародні конвенції(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 304-307, 2002) Бєлоусов, Ю. Л.; Bielousov, Yu. L.; Кушнерський, М. М.; Kushnerskyi, M. M.Доведено, що у даний час у світовому співтоваристві йде процес уніфікації підходів до проблем поширення наркотичних засобів і попередження захворювання на наркоманію. Доказано, что в настоящее время в мировом сообществе идет процесс унификации подходов к проблемам распространения наркотических средств и предупреждения заболевания наркоманией. It is proved that at present the process of unification of approaches to the problems of the spread of narcotic drugs and the prevention of drug addiction is in progress in the world community.Документ Розвиток кримінально-виконавчого законодавства України на сучасному етапі(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 83-87, 2002) Севостьянов, В. П.; Sevostianov, V. P.Запропоновано розглянути питання про доцільність внесення до чинного законодавства зумовлених вимогам життя доповнень і змін щодо введення нових видів покарання та запобіжного заходу, зміни порядку умовного засудження та умовно-дострокового звільнення від відбуття покарання, поліпшення правового становища засуджених. Предложено рассмотреть вопрос о целесообразности внесения в действующее законодательство обусловленных требованиям жизни дополнений и изменений по введению новых видов наказания и меры пресечения, изменения порядка условного осуждения и условно-досрочного освобождения от отбывания наказания, улучшение правового положения осужденных. It is proposed to consider the appropriateness of introducing into the current legislation stipulated life requirements for additions and changes to introduce new types of punishment and preventive measures, changes in the procedure for conditional conviction and parole from serving sentences, improvement of legal the situation of convicts.Документ Етапи розвитку страхування(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 228-233, 2002) Чапічадзе, Я. О.; Chapichadze, Ya. O.Перспективи розвитку страхування несуть у собі значні можливості, поєднані з серйозними труднощами. Подальший розвиток світового ринку страхових послуг перебуває в залежності від збалансованості факторів економічного, політичного, законодавчого, структурного, соціального характеру. Основна мета державної політики бачиться у створенні сприятливих умов для адаптації досвіду розвинутих ринків страхування. Перспективы развития страхования несут в себе значительные возможности в сочетании с серьезными трудностями. Дальнейшее развитие мирового рынка страховых услуг находится в зависимости от сбалансированности факторов экономического, политического, законодательного, структурного, социального характера. Основная цель государственной политики видится в создании благоприятных условий для адаптации опыта развитых рынков страхования. The prospects for the development of insurance carry significant opportunities, combined with serious difficulties. Further development of the global insurance market depends on a balance of factors of an economic, political, legislative, structural, social nature. The main goal of state policy is seen in creating favorable conditions for adapting the experience of developed insurance markets.Документ Особливості службової дисципліни особового складу органів внутрішніх справ(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 250-254, 2002) Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151Зазначено, що співпраця міліції і населення, бездоганний авторитет органів внутрішніх справ і безумовна довіра до них громадян можливі лише за умов суворого дотримання законності і службової дисципліни особовим складом, викоренення фактів грубого, бездушного та неуважного ставлення працівників міліції до громадян, на варті прав та законних інтересів яких вони повинні стояти. Саме тому зміцнення дисципліни і законності серед особового складу органів внутрішніх справ визнано керівництвом МВС одним із приоритетних напрямків в діяльності органів внутрішніх справ. Отмечено, что сотрудничество милиции и населения, безупречный авторитет органов внутренних дел и безусловное доверие к ним граждан возможны лишь при условии строгого соблюдения законности и служебной дисциплины личным составом, искоренение фактов грубого, бездушного и невнимательного отношения сотрудников милиции к гражданам, на страже прав и законных интересов которых они должны стоять. Именно поэтому укрепление дисциплины и законности среди личного состава органов внутренних дел признано руководством МВД одним из приоритетных направлений в деятельности органов внутренних дел. It is noted that cooperation between the police and the population, the impeccable authority of the internal affairs bodies and the unconditional trust of citizens in them are possible only subject to strict observance of law and official discipline by the personnel, the eradication of the facts of rude, soulless and inattentive attitude of police officers to citizens, on guard of rights and legitimate the interests of which they should stand. That is why the strengthening of discipline and legality among the personnel of the internal affairs bodies is recognized by the leadership of the Ministry of Internal Affairs as one of the priority areas in the activities of the internal affairs bodies.Документ Психологічний контакт як засіб спілкування(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 290-295, 2002) Стратонов, В. М.; Stratonov, V. M.Зауважено, що термін «психологічний контакт» визначає емоційно-позитивний взаємозв’язок на основі загальних інтересів та єдності мети осіб, що спілкуються. А оскільки між слідчим та обвинуваченим не виникає спільних інтересів, до того ж не може бути єдності інтересів і мети, то доцільно замінити термін «психологічний контакт» на термін «комунікативний контакт», який буде повніше відповідати специфічній формі спілкування слідчого з учасниками кримінального процесу. Замечено, что термин «психологический контакт» определяет эмоционально-положительная взаимосвязь на основе общих интересов и единства цели лиц, общаются. А поскольку между следователем и обвиняемым не возникает общих интересов, к тому же не может быть единства интересов и целей, то целесообразно заменить термин «психологический контакт» на термин «коммуникативный контакт», который будет полнее соответствовать специфической форме общения следователя с участниками уголовного процесса. It is noted that the term “psychological contact” defines an emotionally-positive relationship based on the common interests and unity of purpose of the people who communicate. And since there are no common interests between the investigator and the accused, besides there can be no unity of interests and goals, it is advisable to replace the term “psychological contact” with the term “communicative contact”, which will more closely correspond to the specific form of communication of the investigator with the participants in the criminal process.Документ Принципи процесу вирішення публічно-правових спорів, його суб’єкти(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 140-144, 2002) Бородін, І. Л.; Borodin, I. L.Зазначено, що юридичним наслідком судового розгляду публічно-правової суперечки є визначення подальшої долі правового акта чи дії (бездіяльності) суб’єкта державної влади. Мета адміністративного судочинства це реалізація суспільно значимої задачі контролю за законністю в сфері державного управління. Отмечено, что юридическим последствием судебного рассмотрения публично-правового спора является определение дальнейшей судьбы правового акта или действия (бездействия) субъекта государственной власти. Цель административного судопроизводства это реализация общественно значимой задачи контроля за законностью в сфере государственного управления. It is noted that the legal consequence of a judicial review of a public law dispute is to determine the further fate of a legal act or action (inaction) of a subject of state power. The purpose of administrative legal proceedings is the implementation of the socially significant task of monitoring the rule of law in the field of public administration.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »