Challenges in using feedback in foreign language teaching in higher education

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

International scientific integration: conference proceedings (Washington, 9-10 November 2020). - Washington, 2020.- P. 439-442

Анотація

У статті розкрито проблему використання зворотного зв'язку між викладачем та студентом у процесі навчання у вищих навчальних закладах. У цьому дослідженні зворотній зв'язок розглядається як дуже важливий компонент у навчанні, як метод виявлення та виправлення помилок. Визначено функції хорошого зворотного зв'язку. Це дослідження досліджує уявлення учнів та викладачів щодо використання зворотного зв'язку. Проаналізовано бар'єри реалізації зворотного зв'язку, охарактеризовано його аспекти. Було встановлено, що для того, щоб зворотний зв’язок був ефективним, необхідно враховувати такі виклики, як розуміння ролі учнів у зворотньому зв’язку; використання письмового відгуку як оцінки; взаємозв’язок між відгуками та оцінкою; оцінка зворотного зв'язку; залучення студентів до процесу навчання; справедливість оцінки колегами; почуття щодо надання та отримання негативних відгуків. Перспективи подальших досліджень, спрямованих на науково обґрунтований аналіз та вибір ефективних прийомів, методів та засобів зворотного зв’язку на різних етапах практичного навчання, в різних формах і видах роботи, а також з точки зору інноваційних технологій навчання, які вчитель можна використовувати на практиці.
The article reveals the problem of revealing challenges in using feedback between a teacher and a student in the process of learning in higher education. In this study, feedback is considered as a very important component in teaching, as a method for error detection and correction. The functions of good feedback are defined. This study investigates students` and teachers` perceptions towards using feedback. Barriers of feedback implementation are analyzed, its aspects are characterized. It was found that in order for feedback to be effective, it is necessary to take into account such challenges as understanding of students’ roles in feedback; using a written feedback as assessment; relationship between feedback and assessment; evaluation of feedback; students` engagement in the process of learning; fairness of peer assessment; feelings about giving and receiving negative feedback. Prospects for further research to be aimed at scientifically sound analysis and selection of effective techniques, methods and means of feedback at different stages of practical training, in different forms and types of work, as well as in terms of innovative learning technologies, which the teacher can use in practice.
В статье раскрывается проблема использования обратной связи между преподавателем и студентом в процессе обучения в высшей школе. В этом исследовании обратная связь рассматривается как очень важный компонент обучения, как метод обнаружения и исправления ошибок. Определены функции хорошей обратной связи.

Опис

Fylypska, V. I.Challenges in using feedback in foreign language teaching in higher education / Fylypska, V. I. // International scientific integration: Conference proceedings (Washington , 9-10 November 2020). - Washington: ISE&E & SWorld and KindleDP, 2020.- P. 439-442.
Fylypska V.I.Challenges in using feedback in foreign language teaching in higher education.International scientific integration 2020. Washington: ISE&E & SWorld and KindleDP, 2020.- P. 439-442.

Ключові слова

feedback, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, зворотній зв'язок, обратная связь, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, викладання іноземної мови, good feedback, challenges, teaching, higher education, хороший відгук, виклики, вища освіта, викладання, высшее образование, обучение

Бібліографічний опис