Теоретичний аналіз проблеми оптимізації навчання іноземної мови курсантів з використанням інтенсивних методик

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Актуальные научные исследования в современном мире. - 2020. - Вып. 4(60), ч. 7. - С. 37-43

Анотація

В статті обґрунтована доцільність впровадження інтенсивних методик в процес вивчення іноземної мови у таких спеціалізованих закладах як, наприклад, вищі навчальні заклади системи МВС, важливе значення має мотивація курсантів на практичних заняттях із вивчення іноземної мови. Виявлено позитивні та негативні сторони інтенсивної методики навчання. Розглянуто ідеї раціональної організації навчання іноземних мов та ефективність педагогічної діяльності у сфері викладання іноземної мови як засобом, «інструментом» здійснення цієї діяльності системи. The article substantiates the feasibility of the intensive methods introducing in the process of foreign language learning in a such specialized institutions as, for example, higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs, the students motivation in the practical classes for foreign language learning is very important. The positive and negative sides of the intensive teaching methodology are revealed. The ideas of the rational organization of learning foreign languages and the effectiveness of the pedagogical activity in the field of teaching of the foreign language as a method, a "tool" for the implementation of this activity of the system are considered. В статье обоснована целесообразность внедрения интенсивных методик в процесс изучения иностранного языка в таких специализированных учреждениях как, например, высшие учебные заведения системы МВД, важное значение имеет мотивация курсантов на практических занятиях по изучению иностранного языка. Выявлены положительные и отрицательные стороны интенсивной методики обучения. Рассмотрены идеи рациональной организации обучения иностранным языкам и эффективность педагогической деятельности в сфере преподавания иностранного языка в качестве средства, «инструментом» осуществления этой деятельности системы.

Опис

Бабак, Г. С. Теоретичний аналіз проблеми оптимізації навчання іноземної мови курсантів з використанням інтенсивних методик / Бабак Ганна Сергіївна, Білоусов Артем Віталійович // Актуальные научные исследования в современном мире. - 2020. - Вып. 4(60), ч. 7. - С. 37-43.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, вивчення іноземних мов, изучение иностранных языков, learning foreign languages, оптимізація навчання, оптимизация обучения, learning optimization, інтенсивні методики, интенсивные методики, intensive techniques, організаційно-педагогічні умови, организационно-педагогические условия, organizational and pedagogical conditions, вищі навчальні заклади Міністерства внутрішніх справ України, высшие учебные заведения Министерства внутренних дел Украины, higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, Україна. Ukraine. Украина

Бібліографічний опис