Право на освіту у практиці Європейського суду з прав людини
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Приватне та публічне право. - 2019. - № 2. - С. 128-132
Анотація
Визначено, що в системі прав людини важливими для розвитку особистості є культурні права,
ядром яких є право на освіту. Надано загальнотеоретичну характеристику положенням щодо розуміння змісту права на освіту. Здійснено аналіз реалізації права на освіту в контексті практики Європейського суду з прав людини. Вказано на важливість практики Європейського суду з прав людини для розуміння сутності права на освіту.
It is determined that in the system of human rights cultural rights are important for the development of the individual, the core of which is the right to education. The general theoretical characteristic of the provisions on understanding the content of the right to education is given. An analysis of the implementation of the right to education in the context of the case law of the European Court of Human Rights. The importance of the case law of the European Court of Human Rights for understanding the essence of the right to education is pointed out.
Определено, что в системе прав человека важными для развития личности являются культурные права, ядро которых – право на образование. Дана общетеоретическая характеристика положений относительно понимания содержания права на образование. Проведен анализ реализации права на образование в контексте практики Европейского суда по правам человека. Отмечена важность практики Европейского суда по правам человека для понимания сущности права на образование.
It is determined that in the system of human rights cultural rights are important for the development of the individual, the core of which is the right to education. The general theoretical characteristic of the provisions on understanding the content of the right to education is given. An analysis of the implementation of the right to education in the context of the case law of the European Court of Human Rights. The importance of the case law of the European Court of Human Rights for understanding the essence of the right to education is pointed out.
Определено, что в системе прав человека важными для развития личности являются культурные права, ядро которых – право на образование. Дана общетеоретическая характеристика положений относительно понимания содержания права на образование. Проведен анализ реализации права на образование в контексте практики Европейского суда по правам человека. Отмечена важность практики Европейского суда по правам человека для понимания сущности права на образование.
Опис
Панкратова, В. О. Право на освіту у практиці Європейського суду з прав людини / Панкратова В. О., Лубенець С. А. // Приватне та публічне право. - 2019. - № 2. - С. 128-132. - DOI: https://doi.org/10.32845/2663-5666.2019.2.24.
Ключові слова
Міжнародне право .International Law. Международное право, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Європейський суд з прав людини, Европейский суд по правам человека, European Court of Human Rights, права людини, права человека, human rights, право на освіту, право на образование, right to education, практика Європейського суду з прав людини, практика Европейского суда по правам человека, case law of the European Court of Human Rights