Модель гуманітарної підготовки майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі у закладах вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. Педагогічні науки. - 2020. - № 1 (19) - С. 174-180

Анотація

Обґрунтовано важливість та необхідність удосконалення гуманітарної підготовки студентів технічних спеціальностей для авіаційної галузі. За результатами дослідження доробок науковців щодо різних аспектів підготовки фахівців авіаційної галузі, проблем гуманітарної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти технічного профілю розроблено авторську модель гуманітарної підготовки майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі з використанням інноваційних технологій.Визначено структуру моделі та охарактеризовано кожну із її складових. Обґрунтовано основні підходи та принципи її реалізації відповідно до поставленої мети. Описано компоненти змістово-організаційного блоку моделі: педагогічні умови, інноваційний навчально-змістовий ресурс, методи та організаційні форми навчання. Окреслено рівні гуманітарної підготовки, критерії для їх оцінки та запропоновано різні форми діагностики. Презентована модель являє собою цілісний педагогічний процес, спрямований на здобуття студентами якісних гуманітарних знань, практичних умінь та навичок їх застосування у подальшій освітній та професійній діяльності, взаємодії в соціумі.
The article substantiates the importance and necessity of improving the humanitarian training of students of technical specialties for the aviation industry. The results of the study of the works of scientists on various aspects of the training of aviation industry specialists, the problems of humanitarian training of future specialists in technical higher educational institutions formed the basis of the author's model of humanitarian training of future aviation industry specialists using innovative technologies. The structure of the model is determined and each of its components is characterized. The main approaches and principles of the implementation of the model in accordance with the goal are substantiated. The components of the content-organizational block of the model are described: pedagogical conditions, innovative educational-content resource, methods and organizational forms of education. The levels of humanitarian training, the criteria for their assessment are determined, and various forms of diagnostics are proposed. The presented model is a holistic pedagogical process aimed at acquiring high-quality humanities knowledge, practical skills and skills of their application in further educational and professional activities by students, for interaction in society.
В статье обоснована важность и необходимость совершенствования гуманитарной подготовки студентов технических специальностей для авиационной отрасли. Результаты исследования работ ученых по различным аспектам подготовки специалистов авиационной отрасли, проблемам гуманитарной подготовки будущих специалистов в высших учебных заведениях технического профиля легли в основу авторской модели гуманитарной подготовки будущих технических специалистов авиационной отрасли с использованием инновационных технологий.Определена структура модели и охарактеризована каждая из ее составляющих. Обоснованы основные подходы и принципы реализации модели в соответствии с поставленной целью. Описаны компоненты содержательно-организационного блока модели: педагогические условия, инновационный учебно-содержательный ресурс, методы и организационные формы обучения. Определены уровни гуманитарной подготовки, критерии их оценки и предложены различные формы диагностики. Представленная модель является целостным педагогическим процессом, направленным на приобретение студентами качественных гуманитарных знаний, практических умений и навыков их применения в дальнейшей образовательной и профессиональной деятельности, для взаимодействия в социум.

Опис

Кірюхіна, М. В. Модель гуманітарної підготовки майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі у закладах вищої освіти / М. В. Кірюхвна // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. Педагогічні науки. - 2020. - № 1 (19) - С. 174-180. - DOI: 10.32342/2522-4115-2020-1-19-20.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, гуманітарна підготовка, технічні фахівці, авіаційна галузь, інноваційні технології, модель, гуманитарная подготовка, технические специалисты, авиационная отрасль, инновационные технологии, модель, humanitarian training, technical specialists, aviation industry, innovative technologies, model

Бібліографічний опис