Застосування дистанційної форми навчання в процесі підготовки правників: переваги та ризики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Нове українське право. – 2022. – Вип. 1. – С. 119-124

Анотація

У статті проаналізовано питання застосування дистанційної форми навчання в процесі підготовки правників. Визначено, що виклики сьогодення, пов’язані із запобіганням виникненню, поширенню і розповсюдженню епідемій, пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), показали, що застосування дистанційної форми навчання в освітньому процесі підготовки правників є необхідністю. Визначено, що до переваг дистанційної форми навчання, зокрема, належать: 1) гнучкість та мобільність, що уможливлює одержання знань без перебування в закладі освіти і запобігає поширенню захворювань серед учасників освітнього процесу; 2) переваги для заочної форми навчання правників у частині одержання інформації і проведення поточного контролю знань (ураховуючи болонську систему оцінювання); 3) економія коштів закладу вищої освіти на забезпечення навчального процесу; 4) розвиток цифрових технологій, які використовують у процесі дистанційного навчання. Доведено, що до ризиків дистанційного навчання, зокрема, належать: 1) відсутність або зменшення соціальних зв’язків учасників освітнього процесу; 2) зменшення мотивації студента щодо особистісного професійного зростання; 3) недовіра до якості освітніх послуг; 4) збільшення самостійної роботи студента; 5) недостатність або неякісність матеріального забезпечення дистанційної форми навчання; 6) непрозорість критеріїв оцінювання; 7) відсутність усталених правил етичної поведінки учасників освітнього процесу. Запропоновано запроваджувати не дистанційну форму здобуття вищої юридичної освіти, а елементи дистанційного навчання, причому в заочну форму навчання, а деякі елементи дистанційного навчання – у денну форму навчання правників.
The author of the article has analyzed the issue of implementing distance learning in the course of training the experts in the field of law. It has been identified that the current challenges related to the prevention of emergence, spread and dissemination of epidemics and pandemics of coronavirus disease (COVID-19) have demonstrated that the implementation of distance learning in the educational process of training experts in the field of law is the necessity. It has been determined that the advantages of distance learning namely include: 1) flexibility and mobility, which creates the opportunity to acquire knowledge without being in an educational institution and prevents the spread of disease among the participants in the educational process; 2) advantages for extramural form of study for experts in the field of law in terms of obtaining information and conducting current control of knowledge, taking into account the Bologna system of assessment; 3) cost cutout of higher educational institutions to ensure the educational process; 4) development of IT used in the process of distance learning. It has been proved that the risks of distance learning, in particular, include: 1) the absence or reduction of social relationships of participants in the educational process; 2) reduction of the students’ motivation for personal professional development; 3) distrust regarding the quality of educational services; 4) increase of the students’ self-directed learning; 5) insufficient or poor quality of financial support of distance learning; 6) non-transparency of assessment criteria; 7) the lack of established rules of ethical behavior of the participants in the educational process. It has been offered to introduce the elements of distance learning rather than remote acting mode of higher legal education, mostly into extramural form of study, and some elements of distance learning into intramural form of study of the experts in the field of law.
В статье проанализированы вопросы применения дистанционной формы обучения в процессе подготовки юристов. Определено, что сегодняшние вызовы, связанные с предотвращением возникновения и распространения эпидемии, пандемии коронавирусной болезни (COVID-19), показали, что применение дистанционной формы обучения в образовательном процессе подготовки юристов является необходимостью.

Опис

Красицька, Л. В. Застосування дистанційної форми навчання в процесі підготовки правників: переваги та ризики / Красицька Лариса Василівна // Нове українське право. – 2022. – Вип. 1. – С. 119-124. – DOI: https://doi.org/10.51989/NUL.2022.1.18.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Держава і право. State and Law. Государство и право, Україна. Ukraine. Украина, дистанційна форми навчання, дистанційне навчання, правники, вища юридична освіта, інформаційно-комунікаційні технології в освіті, цифрові технології в освіті, дистанционное обучение, юристы, высшее юридическое образование, информационно-коммуникационные технологии в образовании, цифровые технологии в образовании, distance learning, lawyers, higher legal education, information and communication technologies in education, digital technologies in education

Бібліографічний опис