The use of a competency-based approach to forming professional culture in pre-service lawyers
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
International Journal of Higher Educati. – 2020. – № 9 (7). – Р. 367-376
Анотація
У статті актуалізується проблема формування професійної культури під час підготовки майбутніх юристів на основі компетентнісного підходу. Також наголошується на проблемах, пов'язаних з його впровадженням в освітній процес сучасного навчального закладу. Дослідження розкриває сутність та структуру професійної культури майбутнього юриста. Таким чином, професійна культура юриста є сукупністю різних культурних компонентів (естетичних, правових, інформаційних, економічних і політичних) та правові норми, що пред'являються адвокату при виконанні ним своїх основних функцій та професійних принципів.
The article foregrounds the problem of forming professional culture in the preparation of future lawyers based on thecompetency-based approach. It also focuses on problems related to its implementation in the educational process of a modern education institution. The research reveals the essence and structure of a future lawyer’s professional culture. Thus, a lawyer’s professional culture is a set of various cultural components (esthetic, legal, informational, economic, and political) and legal rules put forward to a lawyer while performing his/her main functions and professional principles.
В статье актуализируется проблема формирования профессиональной культуры при подготовке будущих юристов на основе компетентностного подхода. Также акцентируется внимание на проблемах, связанных с его внедрением в образовательный процесс современного учебного заведения. Исследование раскрывает сущность и структуру профессиональной культуры будущего юриста. Таким образом, профессиональная культура юриста представляет собой совокупность различных культурных компонентов (эстетических, правовых, информационных, экономических и политических) и правовые нормы, предъявляемые адвокату при выполнении им своих основных функций и профессиональных принципов.
The article foregrounds the problem of forming professional culture in the preparation of future lawyers based on thecompetency-based approach. It also focuses on problems related to its implementation in the educational process of a modern education institution. The research reveals the essence and structure of a future lawyer’s professional culture. Thus, a lawyer’s professional culture is a set of various cultural components (esthetic, legal, informational, economic, and political) and legal rules put forward to a lawyer while performing his/her main functions and professional principles.
В статье актуализируется проблема формирования профессиональной культуры при подготовке будущих юристов на основе компетентностного подхода. Также акцентируется внимание на проблемах, связанных с его внедрением в образовательный процесс современного учебного заведения. Исследование раскрывает сущность и структуру профессиональной культуры будущего юриста. Таким образом, профессиональная культура юриста представляет собой совокупность различных культурных компонентов (эстетических, правовых, информационных, экономических и политических) и правовые нормы, предъявляемые адвокату при выполнении им своих основных функций и профессиональных принципов.
Опис
The use of a competency-based approach to forming professional culture in pre-service lawyers / Sergey Petkov, Serhii Denysov, Ganna Yermakova, Viktoria Palchenkova, Viktoriia Vovk // International Journal of Higher Educati. – 2020. – № 9 (7). – Р. 367-376. – DOI: https://doi.org/10.5430/ijhe.v9n7p367
Ключові слова
Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, професійна культура, інтерактивні методи навчання, психолого-педагогічне навчання, інтегративний курс, куратори, компетентний підхід, professional culture, interactive teaching methods, psychological and pedagogical education, integrative course, supervisors, competent approach, профессиональная культура, интерактивные методы обучения, психолого-педагогическое образование, интегративный курс, кураторы, компетентный подход