Становище дитини в системі колективних відносин п’ятикласників
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 81 - 84.
Анотація
Перехід до основної школи розглядається в психолого-педагогічних
дослідженнях як складний період у розвитку молодших підлітків. У
роботі представлений емпіричний аналіз становища дитини в системі колективних відносин п`ятикласників.
Переход в основную школу рассматривается в психолого-педагогических исследованиях как сложный период в развитии младших подростков. В работе представлен эмпирический анализ положения ребенка в системе коллективных отношений
пятиклассников.
he transition to basic school is considered in psychological and pedagogical research as a difficult period in the development of younger adolescents. The paper presents an empirical analysis of the position of the child in the system of collective relations
fifth graders.
Опис
Пономаренко Я. С. Становище дитини в системі колективних відносин п’ятикласників / Я. С. Пономаренко, Т. Д. Вавренюк // Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 81 - 84.