У статті розглядається зміст конституційного права на освіту в контексті визначення місця післядипломної освіти
як його складової частини. Проаналізовано сучасні тенденції нормативного забезпечення права на освіту взагалі та, окремо,
визначено перспективні підходи до системи освіти, в якій післядипломна освіта є складовою частиною освіти нарівні з вищою та
початковою освітою. Запропоновані першочергові кроки до подолання законодавчих та доктринальних розбіжностей у визначені
змісту права на післядипломну освіту в Україні.
The article discusses the content of the constitutional right to education in the context of determining the place of postgraduate education as its component parts. Modern trends of regulatory support the right to education in general, and, separately identified
promising approaches to the education system, in which graduate education is an integral part of education on a par with higher and primary
education. Proposed initial steps to overcome the legal and doctrinal differences in the content of the right to post-graduate education in
Ukraine.
В статье рассматривается содержание конституционного права на образование в контексте определения места
последипломного образования как его составляющей части. Проанализированы современные тенденции нормативного обеспечения
права на образование, в целом, и, отдельно определены перспективные подходы к системе образования, в которой последипломное
образование является составляющей частью образования наравне с высшим и начальным образованием. Предложены
первоочередные шаги для преодоления законодательных и доктринальных разногласий в определении содержания права на
последипломное образование в Украине.