Педагогічні особливості фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови до застосування методів продуктивного навчання у закладах загальної середньої освіти
Дата
2022
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. - № 82. - С. 114-118
Анотація
Зазначено, що методична підготовка вчителів займає важливе місце в системі загальної середньої освіти, тому що вчитель школи має застосовувати такі методи, що ґрунтуються на інноваціях, продуктивності, співпраці, які сприяють їхній соціалізації, розвитку та життєвому успіху. Розглянуто сутність та особливості продуктивного навчання, визначено основні характеристики такого навчання. Наведено характеристику видів, етапів, особливостей застосування методів продуктивного навчання при навчанні учнів англійської мови у закладах загальної середньої освіти.
Констатовано, що продуктивне навчання дозволяє організувати таку діяльність учнів, що
буде спрямована на формування навичок самостійного здобування знань та формування визначених
програмою знань і умінь з англійської мови тощо.
It is noted that the methodical training of teachers occupies an important place in the system of general secondary education, because the school teacher must apply such methods based on innovation, productivity, cooperation, which contribute to their socialization, development and life success. The essence and features of productive learning are considered, the main characteristics of such learning are defined. The characteristics of the types, stages, and features of the use of productive learning methods in teaching English language students in general secondary education institutions are given. It has been established that productive learning allows to organize such activities of students, which will be aimed at the formation of skills of independent acquisition of knowledge and the formation of knowledge and skills in the English language, etc. determined by the program.
Отмечено, что методическая подготовка учителей занимает важное место в системе общего среднего образования, так как учитель школы должен применять такие методы, которые основываются на инновациях, производительности, сотрудничестве, способствующих их социализации, развитию и жизненному успеху. Рассмотрены сущность и особенности продуктивного обучения, определены основные характеристики такого обучения. Приведена характеристика видов, этапов, особенностей применения методов продуктивного обучения при обучении учащихся английского языка в заведениях общего среднего образования. Констатировано, что продуктивное обучение позволяет организовать такую деятельность учащихся, которая будет направлена на формирование навыков самостоятельного получения знаний и формирование определенных программой знаний и умений по английскому языку.
It is noted that the methodical training of teachers occupies an important place in the system of general secondary education, because the school teacher must apply such methods based on innovation, productivity, cooperation, which contribute to their socialization, development and life success. The essence and features of productive learning are considered, the main characteristics of such learning are defined. The characteristics of the types, stages, and features of the use of productive learning methods in teaching English language students in general secondary education institutions are given. It has been established that productive learning allows to organize such activities of students, which will be aimed at the formation of skills of independent acquisition of knowledge and the formation of knowledge and skills in the English language, etc. determined by the program.
Отмечено, что методическая подготовка учителей занимает важное место в системе общего среднего образования, так как учитель школы должен применять такие методы, которые основываются на инновациях, производительности, сотрудничестве, способствующих их социализации, развитию и жизненному успеху. Рассмотрены сущность и особенности продуктивного обучения, определены основные характеристики такого обучения. Приведена характеристика видов, этапов, особенностей применения методов продуктивного обучения при обучении учащихся английского языка в заведениях общего среднего образования. Констатировано, что продуктивное обучение позволяет организовать такую деятельность учащихся, которая будет направлена на формирование навыков самостоятельного получения знаний и формирование определенных программой знаний и умений по английскому языку.
Опис
Кондрашова, О. В. Педагогічні особливості фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови до застосування методів продуктивного навчання у закладах загальної середньої освіти / Кондрашова О. В., Чередник С. О., Коверсун Н. А., Воєводенко М. О. // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. - № 82. - С. 114-118. - DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2022.82.19.
Ключові слова
Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, майбутні вчителі, future teachers, будущие учителя, продуктивне навчання, productive learning, продуктивное обучение, фахова підготовка, professional training, профессиональная подготовка, технології навчальної діяльності, technologies of educational activity, технологии учебной деятельности, вивчення іноземної мови, learning a foreign language, изучение иностранного языка, педагогічні особливості, pedagogical features, педагогические особенности