Дидактичні аспекти фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови до застосування методу проектів у закладах загальної середньої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 79, т. 1. - С. 49-53

Анотація

Зазначено, що нині системі загальної середньої освіти потрібні кваліфіковані вчителі з високим рівнем знань іноземної мови, бо країна дуже стрімко інтегрується в європейський економічний простір, і постає питання підвищення рівня іншомовної компетентності сучасної української молоді для вільного функціонування на ринку праці. Наголошено, що проектна діяльність починає займати важливе місце в системі загальної середньої освіти, тому що вчитель школи має застосовувати засоби та методи, які ґрунтуються на співпраці і передбачають залучення учнів до спільної діяльності, яка сприяє їхній соціалізації та успішному перейманню суспільного досвіду. Констатовано, що метод проектів є особистісно-орієнтованою технологією, яка дозволяє організувати самостійну діяльність учнів, спрямовану на вирішення завдань навчального проекту, що інтегрує в собі проблемний підхід, групові методи, рефлексивні, пошуково-дослідницькі, комунікативні методики.
The article notes that currently the general secondary education system needs qualified teachers with a high level of foreign language skills, because the country is already rapidly integrating into the European economic space and raises the issue of increasing the foreign language competence of modern Ukrainian youth to function freely in the labor market. It is noted that project activities are beginning to play an important role in the system of general secondary education, because the school teacher must use tools and methods that are based on cooperation and involve students in joint activities that promote their socialization and successful adoption of social experience. The main approaches to learning a foreign language are identified: communicativeactivity approach, conscious cognitive approach, intuitive-conscious approach, behaviorist approach, etc. Analysis of pedagogical literature, scientific approaches to the concept of "project method", determined that the organization of project activities of students should be aimed at developing skills of independent acquisition of knowledge, the formation of defined knowledge and skills in English. It is stated that the project method is a personality-oriented technology that allows to organize independent activities of students aimed at solving the problems of the educational project, which integrates a problem-based approach, group methods, reflective, research, communicative methods. The analysis of the organization of design activities with student youth allowed to offer future teachers of English the main stages of project technology: initial, basic, final. The experience of training future English teachers in the Free Economic Zone shows that the project methodology successfully complements other types of teaching technologies. It is useful and effective for both weak and strong students of future English teachers for secondary education in Ukraine.
Отмечено, что в настоящее время системе общего среднего образования нужны квалифицированные учителя с высоким уровнем знаний иностранного языка, потому что страна очень стремительно интегрируется в европейское экономическое пространство, и возникает вопрос повышения уровня иноязычной компетентности современной украинской молодежи для свободного функционирования на рынке труда. Отмечено, что проектная деятельность начинает занимать важное место в системе общего среднего образования, так как учитель школы должен применять средства и методы, которые основываются на сотрудничестве и предусматривают вовлечение учащихся в совместную деятельность, которая способствует их социализации и успешному подражанию общественному опыту. Констатировано, что метод проектов является личностно-ориентированной технологией, позволяющей организовать самостоятельную деятельность учащихся, направленную на решение задач учебного проекта, интегрирующего проблемный подход, групповые методы, рефлексивные, поисково-исследовательские, коммуникативные методики.

Опис

Кондрашова, О. В. Дидактичні аспекти фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови до застосування методу проектів у закладах загальної середньої освіти / Кондрашова О. В., Чередник С. О., Іванченко Л. В. // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 79, т. 1. - С. 49-53. - DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.79.1.10.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, фахова підготовка, professional training, профессиональная подготовка, майбутні вчителі, future teachers, будущие учителя, метод проектів, project method, метод проектов, учителі англійської мови, English teachers, учителя английского языка, навчання іноземної мови, learning a foreign language, обучение иностранному языку

Бібліографічний опис