Навички майндфулнес в освітньому просторі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 28 жовт. 2022 р.). – Львів, 2022. – С. 32-36

Анотація

Розглянуто закордонний досвід та практичні рекомендації з розвитку навичок майндфулнес у повсякденному житті для адаптації до навчання у виші у воєнний час. Відмічена динаміка значущих змін у стратегіях поведінки, реакції в стресових ситуаціях. Відзначено, що студенти які стали практикувати майндфулнес відмічають підвищення впевненості та емоційної стабільності, що допомагає бути сконцентрованими, оптимізувати процес навчання, здатність протистояти різноманітним важким життєвим ситуаціям, стресам, адекватно ставитись до себе та інших за рахунок набуття конструкції уважності та усвідомленості.
Foreign experience and practical recommendations for developing mindfulness skills in everyday life for adaptation to higher education in wartime are considered. The dynamics of significant changes in behavioral strategies and reactions in stressful situations were noted. It was noted that students who began to practice mindfulness note an increase in confidence and emotional stability, which helps to be concentrated, optimize the learning process, the ability to resist various difficult life situations, stresses, adequately treat themselves and others due to the acquisition of the construct of attentiveness and awareness.
Рассмотрены зарубежный опыт и практические рекомендации по развитию навыков майндфулнеса в повседневной жизни для адаптации к обучению в вузе в военное время. Отмечена динамика значимых конфигураций в стратегиях поведения, реакции в стрессовых ситуациях. Отмечено, что студенты, которые стали практиковать майндфулнес, отмечают повышение уверенности и эмоциональной стабильности, что помогает быть сконцентрированными, оптимизировать процесс обучения, способность противостоять разнообразным жизненным ситуациям, стрессам, адекватно относиться к себе и другим за счет приобретения конструкции внимательности и осознанности.

Опис

Бондаренко, Л. О. Навички майндфулнес в освітньому просторі / Л. О. Бондаренко, Ю. Л. Твердохвалова // Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 28 жовт. 2022 р.) / Львів. держ. ун-т внутр. справ. – Львів, 2022. – С. 32-36.

Ключові слова

Психологія. Рsychology. Психология, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, майндфулнес, mindfulness, усвідомленість, awareness, осознанность, повнота свідомості, адаптація до навчання, adaptation to learning, адаптация к обучению, освітній простір, educational space, образовательное пространство

Бібліографічний опис