Особливості ролі та функції копінг-поведінки в контексті домінуючих психічних станів студентів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Бочаровські читання : матеріали наук.-практ. конф. [з міжнар. участю], присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 18 берез. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 125-128

Анотація

Досліджено специфіку характеристик психологічного та соціально-психологічного рівнів домінуючого психічного стану з урахуванням базисних копінг-стратегій студентів для поліпшення ефективності навчальної діяльності, уникнення багатьох стресових ситуацій, пом’якшуючи їх впливи.
The specifics of the characteristics of the psychological and socio-psychological levels of the dominant mental state were studied, taking into account the basic coping strategies of students to improve the effectiveness of educational activities, avoid many stressful situations, mitigating their effects.
Исследована специфика характеристик психологического и социально-психологического уровней доминирующего психического состояния с учетом базисных копинг-стратегий студентов для улучшения эффективности учебной деятельности, избегания многих стрессовых ситуаций, смягчая их влияние.

Опис

Колчигіна, А. В. Особливості ролі та функції копінг-поведінки в контексті домінуючих психічних станів студентів / Анна Валеріївна Колчигіна // Бочаровські читання : матеріали наук.-практ. конф. [з міжнар. участю], присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 18 берез. 2016 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2016. – С. 125-128.

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в