Стаття аналізує відповідні психолого-педагогічні,
організаційно-методичні умови, що впливають на процес активізації
пізнавальної діяльності курсантів/студентів. У статті наводяться методи
активізації пізнавальної діяльності тих, хто навчається, та найбільш
активно застосовуються на заняттях з метою підвищення ефективності
навчання іноземних мов.
The article analyzes relevant psychological and pedagogical,
organizational and methodological conditions that influence the process of activating cadets’ cognitive activity. The article presents methods of activating the
cognitive activity which are most actively used in classes by those who study to
improve the efficiency of teaching foreign languages.
Статья анализирует соответствующие психолого-педагогические, организационно-методические условия, влияющие на процесс
активизации познавательной деятельности курсантов/студентов. В
статье приводятся методы активизации познавательной деятельности
обучаемых, наиболее активно применяющиеся на занятиях с целью
повышения эффективности обучения иностранным языкам.