Інноваційний розвиток роздрібної торговельної мережі та шляхи покращення обслуговування споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Бізнес-інформ. - 2014. - № 12. - С. 319-323

Анотація

У статті розглянуто основні підходи до оцінки торговельного обслуговування споживачів, розкрито зміст напрямків методики, дана їх оцінка. Використання запропонованих моделей управління якістю торгівельного обслуговування дозволить визначити напрями вдосконалення комерційних і технологічних процесів з метою залучення покупців, підвищення ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі та їх конкурентоспроможності. Аналізуючи матеріали, опубліковані в науковій літературі, автор намагається характеризувати сучасний стан роздрібної торгівлі, обслуговування споживачів у роздрібних підприємствах великих форматів, в окремих роздрібних торговельних підприємствах. Ураховуючи висновки попередніх дослідників, автор робить спробу представити стан розвитку якості обслуговування споживачів на основі інновацій уроздрібній торговельній мережі. The article deals with the main approaches to the assessment of consumer services, discloses the content of the directions of the methodology, their assessment is given. Using the proposed models of quality management of retail services will determine the directions of improvement of commercial and technological processes in order to attract customers, increase the efficiency of retail businesses and their competitiveness. Analyzing the materials published in the scientific literature, the author tries to characterize the current state of retail trade, customer service at retail enterprises of large formats, in some retail trade enterprises. Taking into account the conclusions of previous researchers, the author attempts to present the state of development of the quality of customer service on the basis of innovations in retail network. В статье рассмотрены основные подходы к оценке торгового обслуживания потребителей, раскрыто содержание направлений методики, дана их оценка. Использование предложенных моделей управления качеством торгового обслуживания позволит определить направления совершенствования коммерческих и технологических процессов с целью привлечения покупателей, повышения эффективности деятельности предприятий розничной торговли и их конкурентоспособности. Анализируя материалы, опубликованные в научной литературе, автор пытается характеризовать современное состояние розничной торговли, обслуживания потребителей в розничных предприятиях больших форматов, в отдельных розничных торговых предприятиях. Учитывая выводы предыдущих исследователей, автор делает попытку представить состояние развития качества обслуживания потребителей на основе инноваций в розничной торговой сети.

Опис

Дядін, А. С. Інноваційний розвиток роздрібної торговельної мережі та шляхи покращення обслуговування споживачів / А. С. Дядін // Бізнес-інформ. - 2014. - № 12. - С. 319-323.

Ключові слова

маркетинг, marketing, інноваційна активність, innovation activity, инновационная активность, конкуренція, competition, конкуренция, , , , , , , , , , , ,

Бібліографічний опис

Dіadin A.S. Innovative development of retail trade network and ways to improve customer service / AS Dyadin // Business-inform. - 2014. Kharkiv - No. 12 p.319-323