Формування професійно-мовленнєвої компетентності в правоохоронній освіті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Актуальные научные исследования в современном мире. - 2019. - Вып. 2(46), ч. 5. - С. 117-122

Анотація

Анотація. В статті розглядається необхідність навчання володіння іноземною мовою, як засобом вираження своїх думок та обміну інформацією у сфері майбутньої професійної діяльності. Робиться наголос на впровадження інноваційних навчальних технологій, орієнтованих на створення готовності до діяльного перетворення дійсності шляхом розвитку комунікативності та професійно-мовленнєвої компетентності особи. Зазначається доцільність вивчення іноземної мови в особистій, суспільній, освітній і професійній комунікації з метою набуття мовних знань і мовленнєвих навичок на рівні, достатньому для підтримки контактів із громадянами інших країн і зарубіжними партнерами, а також необхідному для подальшого професійного росту. Abstract. The article examines the needs to teach foreign language skills as a way of expressing ones opinions and information exchange in the field of future professional activities. Emphasis is placed on the introduction of innovative educational technologies focused on the readiness for the active reality transformation through the development of the communicativeness and professional and speech competence of a person. The expediency of studying a foreign language in personal, social, educational and professional communication is indicated in order to acquire language knowledge and speech skills at a level sufficient to maintain contacts with citizens of other countries, foreign partners and necessary for further professional growth. Аннотация. В статье рассматривается необходимость обучения владения иностранным языком, как средством выражения своих мыслей и обмена информацией в сфере будущей профессиональной деятельности. Делается упор на внедрение инновационных учебных технологий, ориентированных на создание готовности к деятельному преобразованию действительности путем развития коммуникабельности и профессионально-речевой компетентности личности. Отмечается целесообразность изучения иностранного языка в личной, общественной, образовательной и профессиональной коммуникации с целью приобретения языковых знаний и речевых навыков на уровне, достаточном для поддержания контактов с гражданами других стран и зарубежными партнерами, а также необходимом для дальнейшего профессионального роста.

Опис

Іванова, І. Л. Формування професійно-мовленнєвої компетентності в правоохоронній освіті / І.Л. Іванова, А. Є. Коршенко // Актуальные научные исследования в современном мире. - 2019. - Вып. 2(46), ч. 5. - С. 117-122

Ключові слова

компетентність, competence, компетентность, інноваційні навчальні технології, соціокультурні знання, соціолінгвістичні знання, мовленнєві навички, комунікативні завдання, мотивація, innovative educational technologies, social and cultural knowledge, social and linguistic knowledge, speech skills, communication tasks, monivation, инновационные обучающие технологии, социокультурные знания, социолингвистические знания, речевые навыки, коммуникативные задачи, мотивация

Бібліографічний опис