KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Критичне мислення в дії, або досвід критичної рецензії

Show simple item record

dc.contributor.author Тягло, О. В.
dc.contributor.author Tiaglo, O. V.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0721-1153
dc.date.accessioned 2019-07-24T11:09:48Z
dc.date.available 2019-07-24T11:09:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5566
dc.description Тягло, О. В. Критичне мислення в дії, або досвід критичної рецензії / О. В. Тягло // Постметодика. – 2017. – № 1 (126). – С. 8-13. uk_UA
dc.description.abstract Проаналізовано два нові репрезентативні для України навчальні посібники з критичного мислення, призначені для старшокласників і вчителів. Продемонстровано, що їх авторам бракує знань з сучасної логіки і теорії аргументації, внаслідок чого у посібниках наявна низка істотних вад і помилок. На сучасному етапі попри широкий ентузіазм стосовно впровадження критичного мислення переважна більшість наших учителів і спеціалістів з педагогіки підготовлена до цього недостатньо. Тому формування культури критичного мислення в новій українській школі потребує, зокрема, залучення кваліфікованих експертів з логіки, теорії аргументації і споріднених дисциплін. uk_UA
dc.description.abstract Two new representative for Ukraine manuals in critical thinking, designed for high school pupils and teachers, are analyzed. It is demonstrated that authors of these books don’t have necessary knowledge in current logic and theory of argumentation, and it results in a row of important defects and errors. In spite of widespread enthusiasm concerning introduction of critical thinking, biggest part of domestic teachers and specialists in pedagogy are prepared for this process insufficiently now. Therefore, formation of the critical thinking culture in new Ukrainian school demands, inter alia, involving of excellent experts in logic, theory of argumentation, and related disciplines. en
dc.description.abstract Проанализированы два новых репрезентативных для Украины учебных пособия по критическому мышлению, предназначенных для старшеклассников и учителей. Продемонстрировано, что их авторам недостает знаний по современной логике и теории аргументации, и это привело к ряду существенных дефектов и ошибок. Вопреки широкому энтузиазму относительно внедрения критического мышления сегодня большая часть наших учителей и специалистов в области педагогики подготовлены к этому недостаточно. Таким образом, формирование культуры критического мышления в новой украинской школе требует, среди прочего, привлечения квалифицированных экспертов в сфере логики, теории аргументации и родственных дисциплин. ru
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Постметодика. – 2017. – № 1 (126). – С. 8-13 uk_UA
dc.subject Філософія. Логіка. Philosophy. Logic. Философия. Логика uk_UA
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UA
dc.subject нова українська школа uk_UA
dc.subject логіка uk_UA
dc.subject теорія аргументації uk_UA
dc.subject критическое мышление uk_UA
dc.subject новая украинская школа uk_UA
dc.subject логика uk_UA
dc.subject теория аргументации uk_UA
dc.subject critical thinking uk_UA
dc.subject new Ukrainian school uk_UA
dc.subject logic uk_UA
dc.subject theory of argumentation uk_UA
dc.title Критичне мислення в дії, або досвід критичної рецензії uk_UA
dc.title.alternative Критическое мышление в действии, или Опыт критической рецензии uk_UA
dc.title.alternative Critical Thinking in Action, or an Endeavour of Critical Review uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account