Критичне мислення в дії, або досвід критичної рецензії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Постметодика. – 2017. – № 1 (126). – С. 8-13

Анотація

Проаналізовано два нові репрезентативні для України навчальні посібники з критичного мислення, призначені для старшокласників і вчителів. Продемонстровано, що їх авторам бракує знань з сучасної логіки і теорії аргументації, внаслідок чого у посібниках наявна низка істотних вад і помилок. На сучасному етапі попри широкий ентузіазм стосовно впровадження критичного мислення переважна більшість наших учителів і спеціалістів з педагогіки підготовлена до цього недостатньо. Тому формування культури критичного мислення в новій українській школі потребує, зокрема, залучення кваліфікованих експертів з логіки, теорії аргументації і споріднених дисциплін.
Two new representative for Ukraine manuals in critical thinking, designed for high school pupils and teachers, are analyzed. It is demonstrated that authors of these books don’t have necessary knowledge in current logic and theory of argumentation, and it results in a row of important defects and errors. In spite of widespread enthusiasm concerning introduction of critical thinking, biggest part of domestic teachers and specialists in pedagogy are prepared for this process insufficiently now. Therefore, formation of the critical thinking culture in new Ukrainian school demands, inter alia, involving of excellent experts in logic, theory of argumentation, and related disciplines.
Проанализированы два новых репрезентативных для Украины учебных пособия по критическому мышлению, предназначенных для старшеклассников и учителей. Продемонстрировано, что их авторам недостает знаний по современной логике и теории аргументации, и это привело к ряду существенных дефектов и ошибок. Вопреки широкому энтузиазму относительно внедрения критического мышления сегодня большая часть наших учителей и специалистов в области педагогики подготовлены к этому недостаточно. Таким образом, формирование культуры критического мышления в новой украинской школе требует, среди прочего, привлечения квалифицированных экспертов в сфере логики, теории аргументации и родственных дисциплин.

Опис

Тягло, О. В. Критичне мислення в дії, або досвід критичної рецензії / О. В. Тягло // Постметодика. – 2017. – № 1 (126). – С. 8-13.

Ключові слова

Філософія. Логіка. Philosophy. Logic. Философия. Логика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, критичне мислення, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, нова українська школа, логіка, теорія аргументації, критическое мышление, новая украинская школа, логика, теория аргументации, critical thinking, new Ukrainian school, logic, theory of argumentation

Бібліографічний опис