KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Британський досвід заохочення педагогів до професійного самовдосконалення

Show simple item record

dc.contributor.author Филипська, В. І.
dc.contributor.author Fylypska, V. I.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196
dc.date.accessioned 2019-08-09T06:44:10Z
dc.date.available 2019-08-09T06:44:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5618
dc.description Филипська В. І. Британський досвід заохочення педагогів до професійного самовдосконалення / В. І. Филипська // Методичний потенціал, тренди та формати трансформації Європейських освітніх систем : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. (м. Харків, 20-21 лют. 2018 р.) / МОН України, Департамент освіти Харківської міської ради, Irbit National University (Jordan), Беларускі дзяржаўны эканамічны ўніверсітэт (Рэспубліка Беларусь), Universitatea de Stat din Comrat (Republică Moldova), Харк. нац. ун-т внутр. справ, Харк. нац. ун-т будівництва та архітектури. – Харків, 2018. – С. 297-299. uk_UA
dc.description.abstract Окреслено перспективи використання педагогічно цінного досвіду Великої Британії з питання заохочення педагогів до професійного самовдосконалення в умовах роботи сучасних українських загальноосвітніх ти вищих навчальних закладів. Схарактеризовано діяльність професійних навчальних спільнот Великої Британії як одну з форм заохочення. uk_UA
dc.description.abstract Prospects for a creative implementation of the British experience in the system of teachers’ encouragement to professional self-improvement at schools and universities in Ukraine have been presented. The activity of professional educational associations of Great Britain as one of forms of encouragement is characterized. en
dc.description.abstract Определены перспективы использования педагогически ценного опыта Великой Британии по вопросу поощрения учителей к профессиональному самосовершенствованию в условиях работы современных украинских общеобразовательных и высших учебных заведений. Схарактеризовано деятельность профессиональных учебных сообществ Великой Британии как одну из форм поощрения. ru
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Методичний потенціал, тренди та формати трансформації Європейських освітніх систем : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. (м. Харків, 20-21 лют. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 297-299 uk_UA
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UA
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UA
dc.subject зарубіжний досвід uk_UA
dc.subject зарубежный опыт uk_UA
dc.subject foreign experience uk_UA
dc.subject Великобританія uk_UA
dc.subject Великобритания uk_UA
dc.subject заохочення uk_UA
dc.subject United Kingdom uk_UA
dc.subject педагог uk_UA
dc.subject професійне самовдосконалення uk_UA
dc.subject encouragement uk_UA
dc.subject teacher uk_UA
dc.subject professional self-improvement uk_UA
dc.subject поощрение uk_UA
dc.subject профессиональное самосовершенствование uk_UA
dc.title Британський досвід заохочення педагогів до професійного самовдосконалення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account