KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Застосування методів асоціативних символів на заняттях з іноземної мови у немовному вищому навчальному закладі

Show simple item record

dc.contributor.author Русанова, Л. І.
dc.contributor.author Rusanova, L. I.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1102-3577
dc.contributor.author Сазанова, Л. С.
dc.contributor.author Sazanova, L. S.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3722-2593
dc.date.accessioned 2020-03-20T19:41:47Z
dc.date.available 2020-03-20T19:41:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6936
dc.description Русанова, Л. І. Застосування методу асоціативних символів на заняттях з іноземної мови у немовних навчальних закладах / Русанова Любов Іванівна, Сазанова Лариса Сергіївна // Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти : тези доп. міжвуз. наук.-практ. семінару (м. Харків, 28 січ. 2020 р.) / Нац. акад. Нац. гвардії України. - Харків, 2020. - С. 58-40. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуті питання застосування методів асоціативних символів на заняттях з іноземної мови. Виділені два основні підходи навчання лексики: метод фонетичних асоціацій і метод навідних асоціацій. uk_UA
dc.description.abstract The use of associative character methods at the lessons of foreign languages are discussed. Two main approaches to teaching vocabulary: the method of phonetic associations and the method of guided associations. It is determined that due to the underdeveloped imaginative thinking, preference is given to a mechanical way of learning words. en
dc.description.abstract Розглянуті питання застосування методів асоціативних символів на заняттях з іноземної мови. Виділені два основні підходи навчання лексики: метод фонетичних асоціацій і метод навідних асоціацій. ru
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти : тези доп. міжвуз. наук.-практ. семінару (м. Харків, 28 січ. 2020 р.). - Харків, 2020. - С. 58-40 uk_UA
dc.subject associative method uk_UA
dc.subject ассоциативный метод, ассоциированные слова, контекстная синонимия, контекстная антонимия, образное мышление
dc.subject асоціативний метод
dc.subject Мова. Мовознавство. Літературознавство. Language. Linguistics. History and Criticism of Literature. Язык. Языкознание. Литературоведение
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации
dc.subject вивчення іноземних мов
dc.subject изучение иностранных языков
dc.subject learning foreign languages
dc.subject асоційовані слова
dc.subject контекстна синонімія
dc.subject контекстна антонімія
dc.subject imaginative thinking
dc.subject contextual antonymy
dc.subject associate words
dc.subject contextual synonymy
dc.subject образне мислення
dc.subject ассоциированные слова
dc.subject контекстная синонимия
dc.subject контекстная антонимия
dc.subject образное мышление
dc.title Застосування методів асоціативних символів на заняттях з іноземної мови у немовному вищому навчальному закладі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account