До використання засобів адаптивної гіпермедіа в дистанційному навчанні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Право і безпека.- 2009. - № 5 (32). С. 227 - 230

Анотація

Розглянуто принципи побудови і реалізації адаптивних технологій в гіпермедіа-системах дистанційного навчання. Визначено, що метою таких систем є їх персоналізація, налаштування на особливості індивідуальних користувачів. Зроблено висновок, що кожен користувач має свою власну картину та індивідуальні навігаційні можливості для роботи з документами. Рассмотрены принципы построения и реализации адаптивных технологий в гипермедиа-системах дистанционного образования. Определено, что целью этих систем является их персонализация, настройка на индивидуальных пользователей. Сделан вывод о том, что каждый пользователь имеет свою собственную картину и индивидуальные навигационные средства для работы с документами. The principles of construction and realization of the adaptive technologies in distance education hypermedia systems are researched. It is defined that the aim of these systems is their personalization and tuning on the individual users. The conclusion is made that each user has his own image and individual navigational means for the document processing.

Опис

До використання засобів адаптивної гіпермедіа в дистанційному навчанні / Ю. П. Горелов, І. В. Кобзев, С. В. Калякін // Право і безпека. - 2009. - № 5 (32). - С. 227-230.

Ключові слова

Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Техніка. Технічні науки (Machinery. Engineering), принцип, principle, технології, технологии, technology, гіпермедіа, hypermedia, гипермедиа, дистанційне навчання, дистанционное обучение, Distance Learning, навігація, navigation, навигация

Бібліографічний опис