Поняття належної реклами
Вантажиться...
Дата
2007
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. - Вип. 36. - С. 369 - 376
Анотація
Проаналізовано поняття належної реклами. Надано практичні рекомендації щодо вирішення зазначених питань.
Проанализировано понятие надлежащей рекламы. Даны практические рекомендации по решению указанных вопросов.
The concept of proper advertising is analyzed. Practical recommendations are given to address these issues.
Опис
Коваленко, М. І. Поняття належної реклами / М. І. Коваленко // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2007. – Вип. 36. – С. 369-376.
Ключові слова
Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Цивільне право. Civil Law. Гражданское право, належна реклама, proper advertising, надлежащая реклама, інформація, информация, information