Завдання та функції правоохоронних органів як суб`єктів взаємодії та координації на регіональному рівні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2017. - Вип. 43, т. 4. - С. 272-276.

Анотація

У статті, на основі аналізу наукових поглядів вчених та діючого законодавства України, наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, що полягає у визначенні завдань та функцій окремих правоохоронних органів як суб’єктів взаємодії та координації на регіональному рівні, зокрема: Національної поліції України, Державної прикордонної служби, Національної гвардії України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України, Національного антикорупційне бюро України та прокуратури. Відзначено, що завдання завжди походить від мети та є засобом її реалізації. У процесі постановки завдань в ціле зводяться бажане (чого хочемо досягти) і можливе (що для цього є). Тому для того щоб завдання мали сенс, вони повинні бути досяжними, але в той же час вимагають від органу максимальних зусиль. Завдання орієнтовані як на сьогодення, так і в майбутнє, вони задають орієнтири протягом планованого періоду, а також пропонують стандарти, за якими в кінці певного періоду оцінюватимуться результати. У свою чергу, функціями є основні напрямки діяльності конкретних органів державної влади по досягненню встановлених державою завдань. Акцентовано увагу на тому, що функції прокуратури України здійснюються виключно прокурорами. Делегування функцій прокуратури, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається. Аргументовано, що спільними в усіх правоохоронних органах виявилися ті функції, які, в першу чергу, пов’язані з реалізацією правоохоронних завдань, а саме: боротьба з правопорушеннями, забезпечення прав, свобод та законних інтересів осіб, держави і суспільства, недопущення протиправної поведінки у майбутньому тощо, а по-друге, усі вони передбачають взаємодію та координацію з метою припинити правопорушення, оперативно вирішити протиправну ситуацію та не допустити її повторення у майбутньому.
The article, based on the analysis of scientific views of scientists and the current legislation of Ukraine, provides a theoretical synthesis and a new solution to the scientific problem, which is to determine the tasks and functions of individual law enforcement bodies as subjects of interaction and coordination at the regional level, in particular: the National Police of Ukraine, The State Border Guard Service, the National Guard of Ukraine, the State Bureau of Investigations, the Security Service of Ukraine, the National Anti-Corruption Bureau of Ukraine and the Prosecutor’s Office. It is noted that the task always comes from the goal and is a means of its implementation. In the process of setting tasks to the whole, the desirable (what we want to achieve) are reduced and possible (what is there for). Therefore, in order for a task to have a meaning, they must be achievable, but at the same time, require the body to make maximum efforts. The tasks are oriented both to the present and to the future, they set guidelines during the planned period, and also propose the standards at which, at the end of a certain period, the results will be evaluated. In turn, functions are the main directions of activity of specific bodies of state power in order to achieve the tasks set by the state. The attention is paid to the fact that the functions of the prosecutor’s office of Ukraine are carried out exclusively by prosecutors. Delegation of the functions of the prosecutor’s office, as well as the assignment of these functions by other bodies or officials is not allowed. It has been argued that common law-enforcement bodies in all were those functions that are primarily related to the implementation of law enforcement tasks, namely: combating offenses, ensuring rights, freedoms and legitimate interests of individuals, state and society, preventing unlawful behavior in the future, etc., and secondly, they all involve interaction and coordination in order to stop the offense, promptly resolve the unlawful situation and prevent its recurrence in the future.
В статье на основе анализа научных взглядов ученых и действующего законодательства Украины, приведены теоретическое обобщение и новое решение научной задачи, заключающейся в определении задач и функций отдельных правоохранительных органов как субъектов взаимодействия и координации на региональном уровне, в частности: Национальной полиции Украины, государственной пограничной службы, Национальной гвардии Украины, Государственного бюро расследований, службы безопасности Украины, Национального антикоррупционное бюро Украины и прокуратуры. Отмечено, что задача всегда происходит от цели и является средством ее реализации. В процессе постановки задач в целое сводятся желаемое (чего хотим достичь) и возможно (что для этого есть). Поэтому для того чтобы задача имели смысл, они должны быть достижимыми, но в то же время требуют от органа максимальные усилия. Задача ориентированы как на настоящее, так и в будущее, они задают ориентиры в течение планируемого периода, а также предлагают стандарты, по которым в конце определенного периода будут оцениваться результаты. В свою очередь, функциями основные направления деятельности конкретных органов государственной власти по достижению установленных государством задач. Акцентировано внимание на том, что функции прокуратуры Украины осуществляются исключительно прокурорами. Делегирование функций прокуратуры, а также присвоение этих функций другими органами или должностными лицами не допускается. Аргументировано, что совместными во всех правоохранительных органах оказались те функции, которые, в первую очередь, связанные с реализацией правоохранительных задач, а именно: борьба с правонарушениями, обеспечение прав, свобод и законных интересов лиц, государства и общества, недопущения противоправного поведения в будущем и т.п., а во-вторых, все они предусматривают взаимодействие и координацию с целью прекратить правонарушение, оперативно решить противоправную ситуацию и не допустить ее повторения в будущем.

Опис

Русецький, А. А. Завдання та функції правоохоронних органів як суб`єктів взаємодії та координації на регіональному рівні / А. А. Русецький // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2017. - Вип. 43, т. 4. - С. 272-276.

Ключові слова

Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, взаємодія, координація, правоохоронні органи, регіональний рівень, взаимодействие, координация, правоохранительные органы, Державне адміністративне управління. Адміністративна діяльність. State Administration. Administrative Activity. Государственное административное управление. Административная деятельность, interaction, coordination, law enforcement bodies, regional level

Бібліографічний опис