Дистанційний курс «Соціологія»: мета, завдання, алгоритм формування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 223-226

Анотація

Проаналізовано поняття «дистанційне навчання» та з’ясовано його місце в навчальному процесі здобувачів вищої освіти. Зроблено теоретичний огляд побудови дистанційного курсу «Соціологія» на навчальній платформі Moodle.
The concept of "distance learning" is analyzed and its place is clarified in the educational process of higher education. A theoretical review was made construction of a distance course "Sociology" on the learning platform Moodle.
Проанализировано понятие «дистанционное обучение» и выяснено его место в учебном процессе соискателей высшего образования. Сделан теоретический обзор построения дистанционного курса «Социология» на учебной платформе Moodle.

Опис

Бобро, Н. В. Дистанційний курс « Соціологія»: мета, завдання, алгоритм формування / Бобро, Н. В. // Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. [конф. (м. Харків, 29 трав. 2020 р.)] / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Каф. тактич. та спец.-фіз. підгот. ф-ту № 2. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 223-226.

Ключові слова

Соціологія. Соціальна робота. Sociology. Social Work. Социология. Социальная работа, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, дистанційне навчання, дистанционное обучение, distance learning, навчальний процес, учебный процесс, learning process, інформаційно-комунікаційні технології, информационно-коммуникационные технологии, information and communication technologies, система Moodle, system Moodle

Бібліографічний опис