Удосконалення іншомовної компетентності курсантів з використанням інтерактивних засобів навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти: Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару, м. Харків, 28 січ. 2020 р. – Харків, 2020 – С.22-25

Анотація

В статті надано одну з класифікацій життєвих умінь. Показано як розвивати ці життєві вміння в аудиторії і поза її межами. Згадано про те, що виховна функція мови сприяє формуванню гармонійно розвиненої людини, а процес навчання є процесом спільної діяльності того, хто вчить, і того, хто навчається. Зазначено, що для засвоєння знань достатньо передати інформацію від викладача до курсанта вербальним способом, а компетентність формується і вдосконалюється тільки під час діяльності, зокрема мовленнєвої.

Опис

Коршенко, А. Є.Удосконалення іншомовної компетентності курсантів з використанням інтерактивних засобів навчання // Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару «Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти» 28 січня 2020 року – Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2020 – С.22-25

Ключові слова

професійна компетентність, життєві вміння, розумова діяльність, professional competence, мовленнєва діяльність, культурне міжетнічне порозуміння, комунікативна компетенція, ключові навички, life skills, профессиональная компетентность, mental activity, speech activity, cultural interethnic understanding, communicative competence, key skills, жизненные умения, умственная деятельность, речевая деятельность, культурное межэтническое согласие, коммуникативная компетенция, ключевые навыки

Бібліографічний опис

В статті надано одну з класифікацій життєвих умінь. Показано як розвивати ці життєві вміння в аудиторії і поза її межами. Згадано про те, що виховна функція мови сприяє формуванню гармонійно розвиненої людини, а процес навчання є процесом спільної діяльності того, хто вчить, і того, хто навчається. Зазначено, що для засвоєння знань достатньо передати інформацію від викладача до курсанта вербальним способом, а компетентність формується і вдосконалюється тільки під час діяльності, зокрема мовленнєвої.