Перегляд за Автор "Hrechko, O. V."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правовий статус суб’єктів протидії корупції в Україні : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Гречко, О. В.; Hrechko, O. V.; Іванцов, В. О. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення й нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні сутності та розкритті особливостей адміністративно-правового статусу суб’єктів протидії корупції в Україні, розробленні пропозицій та рекомендацій, спрямованих на вдосконалення адміністративного законодавства у відповідній сфері. У результаті проведеного дослідження сформульовано низку висновків, пропозицій та рекомендацій, спрямованих на досягнення поставленої мети.Документ Вдосконалення взаємодії і координації між суб’єктами протидії корупції в Україні(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 9 черв. 2023 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2023. - С. 50-52, 2023) Гречко, О. В.; Hrechko, O. V.Стверджено, що забезпечення ефективної співпраці між усіма рівнями влади, антикорупційними та правоохоронними органами, громадськістю й міжнародними партнерами є важливою передумовою для досягнення значущих результатів у подоланні корупції. Підвищення прозорості, обмін інформацією та взаємодія всіх зацікавлених сторін грають важливу роль у формуванні системи, що ефективно протидіє корупції, забезпечуючи кращий контроль і запобігання корупційним схемам.Документ До питання компетенції та повноважень суб’єктів протидії корупції в Україні(Європейські перспективи. - 2022. - № 2. - С. 226-232, 2022) Гречко, О. В.; Hrechko, O. V.У статті наголошено на тому, що наявність чітко визначених компетенцій та повноважень у законодавстві є ключовою для протидії корупції. Зазначено, що наявність чіткого розподілу ролей (повноважень і компетенцій) між суб’єктами протидії корупції, особливо між спеціалізованими антикорупційними органами, їх взаємодія з традиційними правоохоронними органами загального призначення сприяє ефективному прийняттю рішень. Визначено співвідношення компетенції та повноважень суб’єктів протидії корупції. Проаналізовано особливості реалізації повноважень Національним антикорупційним бюро України. Наведено шляхи удосконалення компетенції і повноважень суб’єктів протидії корупції.Документ Зарубіжний досвід діяльності суб’єктів протидії корупції та можливості його використання в Україні(Право.ua. - 2023. - № 4. - С. 213-218, 2023) Гречко, О. В.; Hrechko, O. V.Визначено позитивні зразки зарубіжного досвіду діяльності суб’єктів протидії корупції та можливості їх використання в Україні. Розкрито місце феномену правосвідомості при запозиченні закордонного досвіду протидії корупції у публічній службі. Проаналізовано провідні моделі протидії корупційним правопорушенням у світі. Розглянуто досвід Норвегії, Фінляндії, Нідерландів, Німеччини, Південної Кореї з протидії корупції та визначено шляхи його запровадження в Україні.Документ Проблеми формування та розвитку системи суб’єктів протидії корупції в Україні(Вісник Кримінологічної Асоціації України. – 2023. – № 3 (30). – С. 177-185, 2023) Гречко, О. В.; Hrechko, O. V.У статті наголошено на тому, що органи, які мають більшу інституціональну незалежність демонструють кращу ефективність у розслідуванні правопорушень та успішному притягненні до відповідальності винних осіб, аніж органи, що знаходяться під прямим владним контролем і управлінням. Виокремлено ключові відмінності між категорією «суб’єкти протидії корупції, що підпорядковані вищому політичному керівництву держави» та категорією «незалежні суб’єкти протидії корупції». Викладено авторський підхід до класифікації вітчизняних суб’єктів протидії корупції за рівнем їх ефективності та прозорості. Зокрема, даний критерій охоплює оцінку успішності виявлення, розслідування та припинення корупційних діянь. Констатовано, що українські незалежні антикорупційні органи, такі як НАБУ і САП, є лідерами за цим показником і демонструють кращу результативність, аніж інші правоохоронні відомства.Документ Функціональний зміст завдань і функцій суб’єктів протидії корупції в Україні(Наше право. - 2021. - № 3. - С. 224-229, 2021) Гречко, О. В.; Hrechko, O. V.Визначено функціональний зміст завдань і функцій суб’єктів протидії корупції в Україні. Сформульовано авторський підхід до визначення завдань суб’єктів протидії корупції, під якими розуміється набір конкретних дій, які визначені для різних установ, організацій, агентств та інших суб’єктів, які беруть участь у протидії корупції. Ці дії спрямовані на запобігання, виявлення та припинення корупційних діянь у різних сферах суспільства. Встановлено сутність категорій «завдання суб’єктів протидії корупції» і «функції суб’єктів протидії корупції», розглянуто коло завдань та функцій суб’єктів протидії корупції в Україні. Виокремлено ключові аспекти вдосконалення законодавства, яке регулює завдання та функції суб’єктів протидії корупції в Україні.