Підвищення інтересу до вивчення філологічних дисциплін у здобувачів фахової передвищої освіти засобом ігрових технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2021. - Вип. 39, т. 3. - С. 98-102

Анотація

Розглянуто шляхи та визначено прийоми розвитку мотивації до вивчення філологічних дисциплін і підвищення мовної, літературознавчої спрямованості практичних занять, під час яких використовується ефективний метод – гра, основні принципи проведення практичних занять із застосуванням ділової, рольової, дидактичної, лінгвістичної ігор, літературознавчих і мовних турнірів, конкурсів, вікторин із навчальних дисциплін «Українська мова» та «Українська література» у закладі фахової передвищої освіти. Конкретизовано теоретичні засади методики організації, підготовки та проведення практичних занять із використанням ігрових технологій із зазначених філологічних дисциплін. Проаналізовано, як гра формує гармонійно розвинену особистість на різних етапах практичного заняття.
The ways and methods of developing motivation to study philological disciplines and increasing the linguistic and literary orientation of practical classes, during which an effective method is used - a game, the basic principles of conducting practical classes with the use of business, role-playing, didactic, linguistic games, literary and language tournaments, are considered and determined. contests, quizzes in the educational disciplines "Ukrainian language" and "Ukrainian literature" in the institution of vocational pre-higher education. The theoretical principles of the methodology of organizing, preparing and conducting practical classes using game technologies from the specified philological disciplines are specified. It is analyzed how the game forms a harmoniously developed personality at various stages of practical training.
Рассмотрены пути и определены приемы развития мотивации к изучению филологических дисциплин и повышению языковой, литературоведческой направленности практических занятий, в которых используется эффективный метод – игра, основные принципы проведения практических занятий с применением деловой, ролевой, дидактической, лингвистической игр, литературоведческих и языковых конкурсов, викторин по учебным дисциплинам «Украинский язык» и «Украинская литература» в учреждении профессионального высшего образования. Конкретизированы теоретические основы методики организации, подготовки и проведения практических занятий с использованием игровых технологий по указанным филологическим дисциплинам. Проанализировано, как игра формирует гармонично развитую личность на разных этапах практического занятия.

Опис

Савченко, О. Підвищення інтересу до вивчення філологічних дисциплін у здобувачів фахової передвищої освіти засобом ігрових технологій / Оксана Савченко, Марія Шлемко, Наталія Коверсун // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2021. - Вип. 39, т. 3. - С. 98-102. - DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/39-3-15.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Мова. Мовознавство. Літературознавство. Language. Linguistics. History and Criticism of Literature. Язык. Языкознание. Литературоведение, фахова підготовка, professional training, профессиональная подготовка, освітній процес, educational process, образовательный процесс, ігрові технології, gaming technologies, игровые технологии, вивчення філологічних дисциплін, study of philological disciplines, изучение филологических дисциплин, мотивація навчання, learning motivation, мотивация обучения, гра, ділова гра, рольова гра

Бібліографічний опис